Goeiemorgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:35 schreef Logician het volgende:
jeetje ben je ook ff wat aan het bijslapen.. mis je een halve soap serie
Dan had je maar met mij moeten gaan datenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou mailtje van date gehad... bla bla bla leuk en gezellig bla bla bla meer ook niet.... en ik had hem eigenlijk al verwacht
begin het daten beetje zat te worden eigenlijk al dat gezeik....af en toe het gevoel dat ik het niet waard ben enzo.... te veel afwijzingen van je bent leuk maaaaar...... bah me zelfvertrouwen die net beetje omhoog was zakt nu ineens best heftig
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan had je maar met mij moeten gaan daten
Fas is zo heul weinig op MSNquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:40 schreef NanKing het volgende:
aww kusje voor kz
[..]
En jij en *wijst naar TT?
Ik denk 't jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:54 schreef NanKing het volgende:
Stomme Fas. Ineens een leven ofzoot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:02 schreef lezzer het volgende:
Ik snap er geen reet van. Is dat daten tegenwoordig veel ingewikkelder ofzo?
Of was ik gewoon heel populair?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bij mij was 't heel makkelijk na wat aanrommelen ben ik gewoon aan iemand blijven plakken en al 8 jaar mee samen
ijs_beer fan!
Ik denk wel dat ik best een prettige ogende pot was in those days.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:06 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat jij gewoon populair was Lezzer
Ja, same here hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:07 schreef NanKing het volgende:. Bij mij was 't heel makkelijk na wat aanrommelen ben ik gewoon aan iemand blijven plakken en al 8 jaar mee samen
lekker ijsquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan had je maar met mij moeten gaan daten
het is ook niet einde van de wereld maar het is zo moeilijk om er niet moedeloos van te worden....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:58 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik wil ook ijs!
En ik ben blij dat ik momenteel niemand date. Trek het je niet aan Kz, ze zijn knettergek.
Lekker weer is het juist!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:35 schreef lezzer het volgende:
Ik kom net thuis. Van mijn airconditioned kantoor, via koele parkeergarage, met airconditioned auto.
Ik stap uit.
OMG wat een hitteklap kreeg ik![]()
Autotemperatuursensor zei 36,5 C op de snelweg
Dat snap ik. Ik had het ook regelmatig met jongens. En met de meiden zal het ook vaak genoeg komen. Daarom date ik niet. Sowieso, waar haal jij al je dates vandaan? Ghe, je bent wel een stapje verder dan ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is ook niet einde van de wereld maar het is zo moeilijk om er niet moedeloos van te worden....
internetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:06 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik had het ook regelmatig met jongens. En met de meiden zal het ook vaak genoeg komen. Daarom date ik niet. Sowieso, waar haal jij al je dates vandaan? Ghe, je bent wel een stapje verder dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |