Ik was met mn vriendin

. Zij was voor de eerste keer in NYC. Ik ben echt verliefd op die stad. Zou er het liefst een tijdje wonen, ofzo!
Ja en Jennifer Aniston is idd in het echt net zo mooi, zo niet mooier! Ze kwam binnen en ik dacht; zo, das een mooie vrouw. En toen keek ik beter en dacht ik, jeez, zij lijkt gewoon sprekend op Jennifer Aniston

. Toen hoorde ik haar praten en ik, als HUGE Friends fan, herkende haar stem onmiddellijk. Binnen no-time gonsde haar naam door het hele restaurant, dus was het niet meer te missen, zegmaar. Ze ging naast ons zitten (

), dus kon ik zo nu en dan nog wel stiekem een blik op haar werpen. Maar durfde haar natuurlijk ook niet meer echt aan te staren, want ze is ook maar een mens... Maar *zwijmel* echt!
Mn vriendin zat later met haar op de wc

! Ze zei "sorry" tegen haar, toen ze erlangs wilde. (Jaloers!

). Maar mn vriendin had dat eerst niet echt door. Vind haar ook niet echt interessant. Ik ging dood! Whahaha!
't Is ook echt zo toevallig dat ik haar dan in real life zie. Ik heb namelijk 2 "idolen", Jennifer Aniston en Fran Drescher. Toen ik 3 jr geleden in LA was, stond ik buiten te roken en kwam Fran Drescher opeens naast mij staan

!!! Begon hele verhalen, over Amsterdam enzo. Vroeg ze me of ik nog leuke restaurants wist, want ze zou naar Amsterdam gaan. Dus ben ik bij haar aan tafel gaan zitten en heb een tijdje gekletst! Hilarisch
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!