Helemaal niet, dat is Bansheeboy metquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:27 schreef wakajawaka het volgende:
Bekendste voorbeeld is Tong80 die onder elke postgooit.
Tong is niet serieus te nemen, heeft hij een bericht getyp zie je zo'n geintje smileyquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:29 schreef GGMM het volgende:
Klopt, dat zijn users die ik niet zo serieus neem.
Daarnaast is de inhoud van z'n meeste berichten ook nog pure bagger.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:29 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Tong is niet serieus te nemen, heeft hij een bericht getyp zie je zo'n geintje smiley
Groetjes veldmuisquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:30 schreef Ascendancy het volgende:
Ik denk dat groetjes veldmuis nog wel bekender is.
Wees blij dat tong80 het doet, anders postte ie nog meer
Zijn er mensen die hier daadwerkelijk om lachen eigenlijk?quote:
Klopt, en zwaar terecht ook. Ik zou het niet doen, maar hij vind dat prettig als vorm van herkenning ofzo, hij heeft het iig verdiend, met jarenlang inhoudsvolle posts maken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:50 schreef FixYou het volgende:
Die V van Verbal komt automatisch onder zijn post te staan werd mij chagrijnig verteld toen ik een soortgelijk topic opende.
Jij moet echt in élk topic weer beginnen over dat er op fok! relpubers zitten he? En hoe erg dat wel niet is?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Klopt, en zwaar terecht ook. Ik zou het niet doen, maar hij vind dat prettig als vorm van herkenning ofzo, hij heeft het iig verdiend, met jarenlang inhoudsvolle posts maken.
Geen anonieme relpuber, zoals sommigen.
Ik heb een plaatje van ene 12 jarig meisje + [klb] troll onder mijn naam staan. Zo zie je meteen dat ik een vervelende puber ben.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Klopt, en zwaar terecht ook. Ik zou het niet doen, maar hij vind dat prettig als vorm van herkenning ofzo, hij heeft het iig verdiend, met jarenlang inhoudsvolle posts maken.
Geen anonieme relpuber, zoals sommigen.
Alleen in Klaagbaak, FB en Onzin, mag ik?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij moet echt in élk topic weer beginnen over dat er op fok! relpubers zitten he? En hoe erg dat wel niet is?
anywho;
Groetjes,
CZ.
Proestquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alleen in Klaagbaak, FB en Onzin, mag ik?
Iedereen heeft een gimmick nodig, en ik heb geen ondertekening, dus ik ga voor die gimmick.
(Oh, en de gimmick de knapste, slimste, meest gespierde mannelijke user te zijn, die toch zielig genoeg is om hier nog rond te hangen tussen alle "autisten" in, maar die hou ik voor mezelf......ehm...oeps)
En ondertussen zelf afbreuk doen aan de kwaliteit in genoemde foraquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alleen in Klaagbaak, FB en Onzin, mag ik?
Iedereen heeft een gimmick nodig, en ik heb geen ondertekening, dus ik ga voor die gimmick.
(Oh, en de gimmick de knapste, slimste, meest gespierde mannelijke user te zijn, die toch zielig genoeg is om hier nog rond te hangen tussen alle "autisten" in, maar die hou ik voor mezelf......ehm...oeps)
Sarcasme werkt ECHT niet in schrijftaal he?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En ondertussen zelf afbreuk doen aan de kwaliteit in genoemde foraPot, ketel, zwart etc.
Groetjes,
Je moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |