Ze was sarcastisch.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:22 schreef GroningenEuroborg het volgende:
[..]
Ik wil best mijn dagboek hier plaatsen
ik had nog niet alles op de foto gezet,ik had iets van 375 euro gevondenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:25 schreef GizartFRL het volgende:
Om en nabij de 265 euro zo te zien?
Toch een leuke overnachting
hahahahahahhhhaquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:41 schreef willempjewever het volgende:
oh, dat is zo'n kutkoelkast. Die had ik ook een keer, had ik er mijn eigen bier ingedaan en toen kwam ik dronken uit de kroeg en ging de koelkast met geen mogelijkheid open. Ik eraan trekken en duwen, maar niks. Maar naar receptie gegaan en de koelkast was automatisch op slot omdat ik er teveel gewicht in had gedaan. Via de computer gaven ze mijn koelkast weer vrij bij de receptie. Ik stond versteld.
Elk flesje dat je eruit haalt komt gelijk op je rekening, zit een soort sensor in die ziet wat je ermee doet, wat een onding.
Ben blij dat ik hem met mijn bezopen kop niet kapot heb gemaakt, volgens mij zijn ze erg duur.
Je hoeft geen interesse te tonen hoor,je mag ook een andere topic nemenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hoe kom je in de veronderstelling dat er enige interesse is van onze kant in jouw verhaal?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
Heb je de Burger King foto zelf gemaakt?
Nee manquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wanneer was je daar dan? kort geleden?
Smeerpijp.quote:
Ja zekers,er was daar een grote feest gaande in Hilton,ik had paar dames ontmoet waar ik mee gesproken had en het bleef niet alleen bij pratenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:32 schreef Fogel het volgende:
Dus je hebt je gevonden Deense kronen in Zweden opgemaakt? Was het kerstfeest ook een beetje leuk?
Kan dit niet beter in MLN gezien het moment waarop dit allemaal had plaatsgevonden?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:34 schreef GroningenEuroborg het volgende:
[..]
Ja zekers,er was daar een grote feest gaande in Hilton,ik had paar dames ontmoet waar ik mee gesproken had en het bleef niet alleen bij praten
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Kan dit niet beter in MLN gezien het moment waarop dit allemaal had plaatsgevonden?
Jeetje!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:43 schreef Fogel het volgende:
Ik heb overigens dit wel eens gevonden:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |