abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71547231
quote:
Een Portugese vrouw heeft 50.000 euro schadevergoeding gekregen omdat haar echtgenoot hem niet meer omhoog krijgt. Hierdoor kan de seksuele behoefte van de vrouw niet meer bevredigd worden.

De hoogste juridische rechtbank van Portugal vond dat 'het dagelijks leven' van de vrouw ernstig verstoord is geraakt door de impotentie van haar man.

De man is impotent geworden door een arbeidsongeluk. In 2001 raakte hij zwaargewond toen hij door een vrachtwagen van zijn werkgever werd geschept.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2009/08/dfdf.html
Kun jij de portemonnee van je partner nu ook met soortgelijk smartegeld spekken, ?
to the point!
pi_71548100
Of als je voorheen knappe vrouw verlept raakt.
pi_71548537
50.000 schadevergoeding van wie? Die man? Het bedrijf waar hij voor werkte?
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 3 augustus 2009 @ 05:01:28 #4
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_71555663
Vind het niet veel smartegeld voor zoiets als dat. Laag bedrag moet er niet aan denken.
mai pen rai
pi_71556603
Ben benieuwd hoe dat bedrag is uitgerekend. Misschien dat cijfers van sexuologen over het aantal keren sex zijn gecombineerd met de tarieven van prostituees. Geschat dat ze nog 1000x sex gehad zouden hebben tegen een tarief van ¤50 o.i.d.
Het gebruik van de omschrijving "Joodse kolonisten" zoals algemeen het gebruik is in de Nederlandse pers is van het zelfde walgelijk lage niveau als het gebruik van de term "Gastarbeiders" voor de vijfde generatie van immigranten in Nederland.
pi_71556638
Hij raakte gewond... mén! Hij is degene die 'ontregeld' is.
Anders geef je partner nog even een trap na.

pi_71556724
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:11 schreef jack4ya het volgende:
Hij raakte gewond... mén! Hij is degene die 'ontregeld' is.
Anders geef je partner nog even een trap na.

Ik zie nergens in het bericht dat haar echtgenoot degene is die moet dokken.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_71556826
Nee, maar dat maakt het niet minder erg.

Hij is degene die gewond was/is.
Hij is degene met een stigma.
Hij was kennelijk niet meer dan een wandelende lul.

Zij kan niet 'genomen' worden.
ZIj krijgt 50000?

Wat is er gebeurd met de onderlinge verstandhoudingen? Zijn zo naief? Er is meer dan 'genomen' worden. Doe eens gek

Maar zo'n huwelijk, dat alleen van een impotentie afhangt?
Ik bedoel ze zijn getrouwd, gaat hier niet om prille kalverliefde he. (mag ik hopen)

Hij heeft overigens ook al 370000 ontvangen in de situatie, andere zaak.
pi_71556953
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:26 schreef jack4ya het volgende:

ZIj krijgt 50000?

Wat is er gebeurd met de onderlinge verstandhoudingen? Zijn zo naief? Er is meer dan 'genomen' worden. Doe eens gek

Ik bedoel ze zijn getrouwd, gaat hier niet om prille kalverliefde he. (mag ik hopen)

Wederom staat er nergens dat neuken kennelijk alles is wat telt binnen hun relatie. Kennelijk ziet ze het niet meer normaal kunnen neuken met haar man simpelweg als een gemis, en heeft ze bij een rechter daarvoor een compensatie weten los te peuteren.

Ik zie het probleem niet, en ik zie al helemaal niet waarom er allerhande aannames bijgesleept moeten worden met betrekking tot haar relatie met haar man.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_71560194
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:26 schreef jack4ya het volgende:

ZIj krijgt 50000?

Als een advocaat jou zegt dat je een goede kans maakt om naast die schadevergoeding voor hem, nog een schadevergoeding van maar liefst tienduizenden euro's zou kunnen krijgen zou jij zeggen 'laat maar'?
Mijn vriend zou daarvoor best even zijn trots opzij kunnen zetten hoor. 50.000 is niet niks.
pi_71560513
Ik vind het niet echt veel. Als ik moest kiezen tussen 50 mille en impotent wist ik het wel. Als ik moest kiezen tussen 50 mille en mijn vrouw onneukbaar wist ik het ook wel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71560547
Hij had zelf ook al 370.000 gehad hè. Die 50.00 is extra.
pi_71575622
Dat wijf heeft en de pik op hem en is gewoon "geldgeil"..
to the point!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')