Ik wou dat ik een ijsbeer was, dan had ik dit probleem niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor de dico eigenaar zijn verkochte munten omzet waar hij belasting over moet betalen, en hij kan niet ff 10 euro omzet terug gaan vorderen bij de belastingdienst omdat TS te dom is om te zuipen
De eigenaar heeft er toch ook geen drank voor hoeven schenken....quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor de dico eigenaar zijn verkochte munten omzet waar hij belasting over moet betalen, en hij kan niet ff 10 euro omzet terug gaan vorderen bij de belastingdienst omdat TS te dom is om te zuipen
Dat is boekhoud technisch niet relevant.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De eigenaar heeft er toch ook geen drank voor hoeven schenken....
Waarom niet? Zijn omzet is de muntverkoop, daar zit die 10 euro van TS ook in. Of hij dat met meer of minder voorraad heeft weten te behalen is pas boekhoudtechnisch relevant.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is boekhoud technisch niet relevant.
Jij dacht, ik ga eens even lekker coma zuipen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef Toempf het volgende:
Dit heb ik (en nog 30 munten van andere tenten/disco's) liggen. 2.50 euro stuk, tel uit je verlies
[ afbeelding ]
Ik moest nog rijdenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij dacht, ik ga eens even lekker coma zuipen?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij dacht, ik ga eens even lekker coma zuipen?
Goed inschattingsvermogenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef Toempf het volgende:
Dit heb ik (en nog 30 munten van andere tenten/disco's) liggen. 2.50 euro stuk, tel uit je verlies
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |