quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:09 schreef ego-tripper het volgende:Nou ik zie hier de meeste reageren dat ze het er NIET mee eens zijn dat dat gebeurd.
Ik bedoelde ook eigenlijk niet stiekem. Maar zou jij het serieus je partner verbieden om te kijken in je inbox? Dat was eigenlijk de hoofdgedachte.
In mijn relatie is dat gewoon vanzelf sprekend dat ik weleens kijk op haar mail, hyves of sms. Hier weet zij natuurlijk ook vanaf. Het is natuurlijk ook niet zo dat ik elk berichtje ga open en nalezen.
En ja, ik heb de reacties gelezen waarin jullie zeggen dat ik gewoon mijn partner niet vertrouw maar ik vertrouw haar gewoon wel. Het is gewoon voor mij een fijn gevoel als ik weet dat open zijn tegen elkaar en ook veel KUNNEN delen, dus niet moeten.
Geef eens 1 goede reden waarom je
überhaupt in iemand anders inbox/mail/chat etc. zou willen kijken (als je hem/haar toch vertrouwd). Als hij/zij iets belangrijks of leuks heeft gezien dan vertelt hij/zij het toch wel en zo niet dan is dat zijn/haar goed recht.
Verder is het gewoon een goed punt dat de afzender van een bericht iets persoonlijk aan je vriend/vriendin wil vertellen, waarbij hij/zij er vanuit mag gaan dat het vriendje/vriendinnetje van de ontvanger niet ook mee leest. Als de afzender dat niet weet (je hebt het niet verteld), dan ben je, wat mij betreft, echt dom bezig.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2009 02:08:03 ]