abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71583503
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:09 schreef ego-tripper het volgende:
Nou ik zie hier de meeste reageren dat ze het er NIET mee eens zijn dat dat gebeurd.

Ik bedoelde ook eigenlijk niet stiekem. Maar zou jij het serieus je partner verbieden om te kijken in je inbox? Dat was eigenlijk de hoofdgedachte.

In mijn relatie is dat gewoon vanzelf sprekend dat ik weleens kijk op haar mail, hyves of sms. Hier weet zij natuurlijk ook vanaf. Het is natuurlijk ook niet zo dat ik elk berichtje ga open en nalezen.

En ja, ik heb de reacties gelezen waarin jullie zeggen dat ik gewoon mijn partner niet vertrouw maar ik vertrouw haar gewoon wel. Het is gewoon voor mij een fijn gevoel als ik weet dat open zijn tegen elkaar en ook veel KUNNEN delen, dus niet moeten.
Geef eens 1 goede reden waarom je überhaupt in iemand anders inbox/mail/chat etc. zou willen kijken (als je hem/haar toch vertrouwd). Als hij/zij iets belangrijks of leuks heeft gezien dan vertelt hij/zij het toch wel en zo niet dan is dat zijn/haar goed recht.

Verder is het gewoon een goed punt dat de afzender van een bericht iets persoonlijk aan je vriend/vriendin wil vertellen, waarbij hij/zij er vanuit mag gaan dat het vriendje/vriendinnetje van de ontvanger niet ook mee leest. Als de afzender dat niet weet (je hebt het niet verteld), dan ben je, wat mij betreft, echt dom bezig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2009 02:08:03 ]
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:34:37 #77
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_71583746
Ik heb er zelf eigenlijk geen problemen mee als mijn vriend m'n smsjes, mail o.i.d. zou lezen. Heb niks te verbergen
Hij zou het alleen zeker niet op prijs stellen als ik dat bij hem zou doen aangezien hij nogal gesteld is op zijn privacy. Maar goed ik vertrouw 'm dus dat is verder ook geen probleem. Heb er dan ook totaal geen behoefte aan dat te doen.
pi_71584610
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 02:05 schreef CoiLive het volgende:

[..]

Verder is het gewoon een goed punt dat de afzender van een bericht iets persoonlijk aan je vriend/vriendin wil vertellen, waarbij hij/zij er vanuit mag gaan dat het vriendje/vriendinnetje van de ontvanger niet ook mee leest. Als de afzender dat niet weet (je hebt het niet verteld), dan ben je, wat mij betreft, echt dom bezig.
Ja doei.
pi_71584644
Ik heb geen Hyves, doe niet aan sms en ze heeft het wachtwoord van mijn mailbox en fokaccount (pm dus ook). Vice versa ook. Maar ik kan de behoefte niet voelen om er ook daadwerkelijk in te kijken. Haar berichtjes, als er iets in staat wat ik ook moet weten, dan hoor ik het wel.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:19:09 #80
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_71588353
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:09 schreef ego-tripper het volgende:
Nou ik zie hier de meeste reageren dat ze het er NIET mee eens zijn dat dat gebeurd.

Ik bedoelde ook eigenlijk niet stiekem. Maar zou jij het serieus je partner verbieden om te kijken in je inbox? Dat was eigenlijk de hoofdgedachte.
Laat ik het zo zeggen: ik zou niet met iemand willen zijn die (uit jaloezie, practische overwegingen, uit een intens gevoel van alles willen delen met elkaar, of op zoek naar "leuke doorstuurmailtjes" ) mijn mail wil lezen als ik dat niet expliciet zelf aanbied. Dat verbodsbord staat bij mij dus al op de oprit, niet bij de de postbus...

Ik heb die ruimte nodig en ben gelukkig ook met iemand die niet zo nodig tegen de klippen op alles wil delen.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_71590357
Ik denk toch dat als ze mijn mailbox gaan lezen dat sommige berichten niet helemaal in de juiste context geplaatst kunnen worden omdat er bijvoorbeeld onbegrijpelijk afkortingen instaan, ze een vervolg zijn op iets anders, deels onzin zijn deels aangedikt of vervormd zijn. ik denk dat sommige e-mails de buitenstaander toch eerder zouden verwarren als geruststellen en of je daar nu wat aan hebt.??

tevens nee ik deel mijn mails en sms'en etc systematisch niet waarom zou ik er staan dingen in die prive zijn voor mij of voor degene de ze verstuurd, als dat gedeeld moet worden maken we er wel een groepsbericht van
pi_71649254
quote:
Ik wilde eerst weten of je wel wilde dat ik het opende. Om nou zomaar ineens jouw post te gaan openen zonder dat je het weet....

Ik ga nu kijken!
deed me aan dit topic denken! kreeg ik net van vriendlief, nadat ik een brief van de verzekeringsmaatschappij had gehad en ik vroeg zo van ' wat staat erin!? ' (zit op iets belangrijks te wachten).

Zit zelf op m'n werk nu, dus kan 't niet open maken, maar om dan tot 5 uur te wachten
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 augustus 2009 @ 13:14:35 #83
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71649603
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

deed me aan dit topic denken! kreeg ik net van vriendlief, nadat ik een brief van de verzekeringsmaatschappij had gehad en ik vroeg zo van ' wat staat erin!? ' (zit op iets belangrijks te wachten).

Zit zelf op m'n werk nu, dus kan 't niet open maken, maar om dan tot 5 uur te wachten
Pcies! Zo gaat het hier thuis ook al jaren
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_71650544
Mijn vriendin mocht altijd mijn inbox gewoon lezen hoor, ik had niks te verbergen voor haar en als ik dat wel had, verwijderde ik die smsjes/mailtjes gewoon
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  † In Memoriam † vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:06:37 #85
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71697355
Als ik het vermoeden zou hebben dat mijn partner mijn mail of sms-en achter m'n rug om zou bekijken dan zou ik toch mijn sms-en áltijd verwijderen en tevens mijn verzonden mails weggooien, zelfs als ik niets te verbergen heb.

Overigens zal ik never zonder toestemming in zijn *privé* spullen gaan snuffelen, heb wel wat beters te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')