eerst windows 7 installeren, dan ubuntu. gaat primaquote:foto Op vrijdag 7 augustus 2009 13:18 schreef Haijo het volgende:
Heeft iemand al de combo Windows 7 RTM en Ubuntu 9.04 geprobeerd? Ik wou ze dit weekend even proberen dus als iemand tips en ervaringen heeft dan zijn ze van harte welkom.
Gaat ome Billie z'n nieuwe speeltje serieus Read The Manual noemen?! De F ontbreekt alleen nog...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:18 schreef Haijo het volgende:
Heeft iemand al de combo Windows 7 RTM en Ubuntu 9.04 geprobeerd? Ik wou ze dit weekend even proberen dus als iemand tips en ervaringen heeft dan zijn ze van harte welkom.
1 |
Het is niet bruinquote:foto Op woensdag 12 augustus 2009 08:48 schreef slacker_nl het volgende:
Vertel mij maar wat er mis is aan KDE..
Niets, KDEquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:48 schreef slacker_nl het volgende:
Vertel mij maar wat er mis is aan KDE..
Is dat boeiend dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:46 schreef Klonk het volgende:
je kunt klokjes niet verschuiven, dat is wat er mis is met KDE
veel, als ik een klokje op een bepaalde plek wil dan wil ik dat klokje niet op een andere plek, en al helemaal geen besturingssysteem dat voor mij beslist dat dat klokje daar moet staanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is dat boeiend dan?Wat is er mis met alles standaard zo laten.
Maar je druk maken over klokjes....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
veel, als ik een klokje op een bepaalde plek wil dan wil ik dat klokje niet op een andere plek, en al helemaal geen besturingssysteem dat voor mij beslist dat dat klokje daar moet staan
ja, wat is het leven toch mooiquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar je druk maken over klokjes....
Ja 100% eens met Klonk.quote:foto Op woensdag 12 augustus 2009 10:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is dat boeiend dan?Wat is er mis met alles standaard zo laten.
Ik zie ook maar met 1 oog en nogwel maar 16% ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja 100% eens met Klonk.
Ik zie bijvoorbeeld maar met 1 oog dus ik wel dat bepaalde dingen op bepaalde plekken op mijn scherm staan omdat ze anders uit mijn blikveld vallen.
Kan wel.. zien?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:46 schreef Klonk het volgende:
je kunt klokjes niet verschuiven, dat is wat er mis is met KDE
-10.25 links maar dat is redelijk off-topicquote:foto Op woensdag 12 augustus 2009 11:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zie ook maar met 1 oog en nogwel maar 16% ook.
Zoiets gimp'en kan ik ookquote:foto Op woensdag 12 augustus 2009 12:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kan wel.. zien?
http://www.euronet.nl/users/wesleys/klokje.png
http://www.euronet.nl/users/wesleys/klokje2.png
oe, klokje is verschoven.
omgquote:foto Op woensdag 12 augustus 2009 13:43 schreef Klonk het volgende:
kijk zo heb ik op elke hoek van mijn 2 taakbalken van die ogen zitten die je muiscursor volgen, gewoon omdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop