Oh?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:54 schreef Lkw het volgende:
Ik ben anderhalve week geleden gestopt met roken.
Dat is een verhaal op zich
Misschien vinden zij 't wel prettig. Geldt natuurlijk niet voor iedereen.quote:maar ik wilde nu graag klagen over al die mensen die juichend verkondigen dat het zo fijn is dat je dan je smaak en reuk weer terugkrijgt.
Het leven is hard als pasgestopte roker.quote:Want zo leuk is dat niet.
Inmiddels vind ik milkshakes vies en lust ik geen druiven meer. Verder ging ik gisteren in de trein zowat over m'n nek van de viezige lichaamgeur die er hing. En god mag weten wat me verder nog te wachten staat.
Als dat je gelukkig maakt; niemand die je tegenhoudt, wel?quote:Misschien ga ik wel weer roken..
Dacht het niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:56 schreef pumpkineater het volgende:
goed
Ha dank, iemand met ervaring?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:57 schreef IJsblock het volgende:
Wacht maar, na 3 weken heb je zin om de kaken van een willekeurig iemand te breken zonder reden, of om je muren helemaal kapot te beuken.
Succes, je kunt het!
Beetje ervaringen ermee, en het ergste moet nog komen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:00 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ha dank, iemand met ervaring?
En muren kapot beuken kan ik zeker, vorige maand nog gedaan. Werkelijk. Maar toen rookte ik nog.
Ik hoop het, ik hoop het. Want ik was echt verzot op druiven. Maar nu hebben ze een soort uitzonderlijk gore zoutige nasmaak. Bah.quote:
Hoe lang rook je nu al niet dan? En had je ook last van rare smaak- en reukverschuivingen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:04 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Beetje ervaringen ermee, en het ergste moet nog komen.
Midden in de nacht zwetend wakker worden, en geen pakje Camel te bekennen, dan sta je echt op het punt om in je pyama naar de plaatselijke Shell te rijden en slof in te slaan.
Dan komt het punt dat de mannen zich van de zwakkere-ik-ga-toch-weer-beginnen-gasten onderscheiden.
Ja, heel gek. Ik had een tweede portie gekocht, want ik geloofde het niet. Maar weer.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:05 schreef Natalie het volgende:
Druiven een zoutige nasmaak?
Dus na al die jaren kon je jezelf weer ruiken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:54 schreef Lkw het volgende:
Ik ben anderhalve week geleden gestopt met roken.
Dat is een verhaal op zich, maar ik wilde nu graag klagen over al die mensen die juichend verkondigen dat het zo fijn is dat je dan je smaak en reuk weer terugkrijgt.
Want zo leuk is dat niet.
Inmiddels vind ik milkshakes vies en lust ik geen druiven meer. Verder ging ik gisteren in de trein zowat over m'n nek van de viezige lichaamgeur die er hing. En god mag weten wat me verder allemaal nog te wachten staat.
Misschien ga ik wel weer roken..
Eigenlijk zo fucking zieligquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:04 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Beetje ervaringen ermee, en het ergste moet nog komen.
Midden in de nacht zwetend wakker worden, en geen pakje Camel te bekennen, dan sta je echt op het punt om in je pyama naar de plaatselijke Shell te rijden en slof in te slaan.
Reukorgaan ? Doe jij ruiken met je tong ? En proeven met je neus ...?quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:01 schreef GuyFawkes het volgende:
Roken nodig hebben om milkshakes lekker te vindenHoe fucked-up is je reukorgaan dan wel niet?
Dat is heel vreemd idd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:06 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, heel gek. Ik had een tweede portie gekocht, want ik geloofde het niet. Maar weer.
Proef maar iets met je neus dicht.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:09 schreef method21 het volgende:
[..]
Reukorgaan ? Doe jij ruiken met je tong ? En proeven met je neus ...?
Ja. Maar dat was een van de weinige aangename dingenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dus na al die jaren kon je jezelf weer ruiken?
Ik ben nu 5 jaar gestopt, daarvoor stug gerookt vanaf mijn 15de tot mijn 27ste, met op het hoogtepunt de laatste 6 jaar een pakkie per dag minimaal.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:06 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hoe lang rook je nu al niet dan? En had je ook last van rare smaak- en reukverschuivingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |