voor herhaling vaatbaar, beleg moet wel al "klaar"zijn, dus niet echt rauw meer en niet te dik, want dan wordt het misschien niet warm genoeg
ik had knoflook, ui, tijm, rozemarijn, oregano, beetje suiker, beetje olie in en pan aangefruit, beetje champignon en stukjes paprika erbij, blikje gepelde tomaten en goed laten koken, paprikapoeder, chilipoeder, peper, zout dan heb je alvast een warme basissaus..ham bovenop, verschillende soorten kaas...
de bodem wordt knapperig, de kaas verloopt, maar wordt natuurlijk niet bruin, omdat er van boven geen warmtebron is....nog even oefenen met de temperatuurschakelaar, want standje 1 is te laag, duurt te lang....
het smaakt natuurlijk ook niet naar gekochte diepvriespizza...je moet er wel door kruiden en/of beleg smaak aan brengen...en dat is soms lastig, omdat wij de "kantenklare" smaak gewent zijn, de bodem was vrij neutraal....ik weet niet wat ze anders nog voor toevoegingen hebben, ligt misschien ook aan de olijfolie die je gebruikt en ik had misschien een beetje meer zout kunnen toevoegen...ik had dat namelijk niet echt afgemeten
dus wie ook een pizzapan heeft staan, haal hem uit de kast en probeer het eens, maar wees voorzichtig met standje 4, het is in no time zwart van onder!