abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71537198
TS ging op vakantie en gebruikte daarbij het vliegtuig. Samen met wat vrienden zouden wij het zonovergoten Bali ontdekken! Aangezien er 1 arme vriend is moesten we de Economy Class nemen, en dat is kut.

Zo was het 3u 's nachts en TS kon niet slapen, dus ging hij een battle houden met een vriend. Dit in de vorm van een Tetris battle (Iedereen heeft tegenwoordig een beeldscherm en zo kon je multiplayer doen nee, dit wist Fok! nog niet).

Na een tijdje kwam een natuurlijk knappe stewardess (foto's zie Google) bamisoep brengen. Na bamisoep te hebben gegeten en te hebben gelachen om andere mensen die om water schreeuwden en niet goed met stokjes konden eten was het tijd voor een kop koffie. Dus bestelden we wat koffie om scherp te blijven voor de Tetris-battle (het stond 158-122, ik moest en zou winnen). De koffie was besteld en die werd voor ons neergezet op het tafeltje. Wordt die kankerlijer van een reiziger voor mijn homeboy/mattie/maat wakker en doet in 1 duw die stoel keihard naar achteren, valt de koffie van mijn homeboy om over zijn broek heen. Natuurlijk is die koffie hardstikke warm en ging hij naar de WC toe. Is uiteindelijk de Tetris-battle maar afgelast

Klacht: Economy Class, volgende keer maar weer Business
Klacht 2: Tetris-battle blijft onbeslist door kankerlijer voor ons.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:32:38 #2
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_71537282
Je had hem moeten prikken swa.
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:38:10 #3
230534 stamppot
Stampen maarr!
pi_71537472
Tantoe skafa dat je zo naar osso moest mattie
pi_71540742
Het is druk op Fok!

Maar als die kerel ineens de zitting van zijn stoel veranderd dan heb jij wel een probleem, zo kut
pi_71541006
Gingen ze ook klappen toen het vliegtuig was geland?
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_71541171
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:34 schreef afcajos het volgende:
Gingen ze ook klappen toen het vliegtuig was geland?
Ja, dat deden ze serieus Alleen voorin helaas.. Ik wilde gaan klappen als het vliegtuig helemaal was geland enzo, want klappen is alleen leuk als je zelf begint. Maar raakt dat vliegtuig de grond nog niet of die lui waren al aan het klappen
pi_71541265
hahahahah kwam er diarree uit zijn voorkant!?!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  † In Memoriam † zondag 2 augustus 2009 @ 16:48:32 #8
230491 Zith
pls tip
pi_71541363
economy ) Ik vlieg vaak met een business elite en dan kan je gewoon echt overal voordringen, gratis loungen en bijna elke vlucht worden we gevraagd of we misschien een gratis upgrade naar business class willen (als dank voor die persoon's vele reizen met de star alliance.

yarrr
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_71541376
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:44 schreef DuTank het volgende:
hahahahah kwam er diarree uit zijn voorkant!?!
Hahahahahahahaha
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:07:39 #10
242089 NRaider
Flamers will be scorched!
pi_71541841
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:48 schreef Zith het volgende:
economy ) Ik vlieg vaak met een business elite en dan kan je gewoon echt overal voordringen, gratis loungen en bijna elke vlucht worden we gevraagd of we misschien een gratis upgrade naar business class willen (als dank voor die persoon's vele reizen met de star alliance.

yarrr
En toen werd je wakker in je kleine roestige bestelbus.
The cake was a lie,
The cake was a pie!!
  † In Memoriam † maandag 3 augustus 2009 @ 10:11:29 #11
230491 Zith
pls tip
pi_71557547
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:07 schreef NRaider het volgende:

[..]

En toen werd je wakker in je kleine roestige bestelbus.
Nee, wel net terug van een nachtvlucht vanuit Kenya, m'n vorige post was in Nairobi gemaakt btw
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_71557581
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:11 schreef Zith het volgende:

[..]

Nee, wel net terug van een nachtvlucht vanuit Kenya, m'n vorige post was in Nairobi gemaakt btw
Nu weet ik ook hoe je Business Class kan betalen, de lokale Afrikaanse vliegtuigmaatschappijen zijn nu eenmaal een stuk goedkoper
  † In Memoriam † maandag 3 augustus 2009 @ 10:18:15 #13
230491 Zith
pls tip
pi_71557676
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:12 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Nu weet ik ook hoe je Business Class kan betalen, de lokale Afrikaanse vliegtuigmaatschappijen zijn nu eenmaal een stuk goedkoper
Nee, dit was KLM, vlucht KL566 voor als je het wilt checken. Verder vlieg ik liever met Kenya Airways (ook star alliance dus kan je er punten mee sparen/upgraden etc), Kenya Airways heeft meer beenruimte, beter eten, service, en geloof ik een lager death record. Maar blijf jij je maar lekker in je onwetendheid rollen hoor Verder betaal ik geen business class, m'n collega is business elite en kan dus (samen met mij, als ik met hem reis) overal voordringen (bijv. bij inchecken wordt je gelijk geholpen ipv in een rij te staan), priority bagage, en meerdermaals een gratis upgrade naar business class.
pi_71558133
Je kan ook gewoon niet naar een pauperplek als bali gaan. Ik ben een paar weken terug naar Japan gevlogen en had gewoon meer dan genoeg ruimte. Kon gewoon languit zitten. Al die korte paupervluchten naar die toeristenshit daar heb je altijd van die kleine vliegtuigen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:12:06 #15
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71558949
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Je kan ook gewoon niet naar een pauperplek als bali gaan. Ik ben een paar weken terug naar Japan gevlogen en had gewoon meer dan genoeg ruimte. Kon gewoon languit zitten. Al die korte paupervluchten naar die toeristenshit daar heb je altijd van die kleine vliegtuigen.
Verkapt "Kijk hoe stoer ik naar Tokyo vlieg en daar anime boekjes haal in het tokyoos ik snap er geen bal van maar hey tis gewoon vet om erover op te scheppen dat ik daar ben geweest"

Niet iedereen wilt 1000 euro meer neerleggen om veel beenruimte te hebben...
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_71559003
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:18 schreef Zith het volgende:

[..]

Nee, dit was KLM, vlucht KL566 voor als je het wilt checken. Verder vlieg ik liever met Kenya Airways (ook star alliance dus kan je er punten mee sparen/upgraden etc), Kenya Airways heeft meer beenruimte, beter eten, service, en geloof ik een lager death record. Maar blijf jij je maar lekker in je onwetendheid rollen hoor Verder betaal ik geen business class, m'n collega is business elite en kan dus (samen met mij, als ik met hem reis) overal voordringen (bijv. bij inchecken wordt je gelijk geholpen ipv in een rij te staan), priority bagage, en meerdermaals een gratis upgrade naar business class.
KLM en Kenya Airways Star Alliance
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:16:08 #17
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71559085
Kenia en vliegtuigen ?

Waarom zijn ze nog steeds aant bedelen voor geld op tv dan ?

zakkenvullers !

Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 11:18:09 #18
45833 crew  Fogel
pi_71559137
quote:

[..]

KLM zit in Skyteam, niet Star Alliance. En business elite bestaat niet als membership level...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_71559162
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:16 schreef Maikuuul het volgende:
Kenia en vliegtuigen ?

Waarom zijn ze nog steeds aant bedelen voor geld op tv dan ?

zakkenvullers !

De kosten van de vliegtuigen wegen op tegen de baten als ze al die rijke westerlingers beroven en ontvoeren!
Cool story, Hansel.
pi_71559223
quote:
Weeaboo alert!
pi_71559347
Ts heeft vrienden?
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:32:57 #22
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71559595
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:18 schreef Fogel het volgende:

[..]

KLM zit in Skyteam, niet Star Alliance. En business elite bestaat niet als membership level...
Als dit waar is wordt Zith al jarenlang gefopt, denkt hij in business class te zitten zit hij gewoon in economy
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_71561245
quote:

[..]

Waarom in mijn onwetendheid rollen? Moet ik weten welke vluchten jij neemt en dat Kenya Airways al die voordelen heeft als ik een vlucht van Nederland naar Bali neem ?
quote:
Hee Aziaat, niet iedereen in Nederland is 1,60 meter. Daarbij noem ik Nederland-Bali niet zo'n heel korte vlucht , en is Bali niet zo heel populair voor Nederlanders
pi_71562003
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:20 schreef Zwartbaard het volgende:

[..]

Weeaboo alert!
Weeaboo ! Weeaboo !!
pi_71563442
Al die fokkers hier die in hun fantasiewereld zijn blijven hangen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')