Hallo! Samen met mijn vriendin gaan we de eerste 3 weken van september naar Amerika. *Eindelijk*! Ik heb al wel een miljoen films gezien en ik kan niet wachten om er nu echt naartoe te gaan. Alleen denk ik dat wij erg veel willen in drie weken en ik ben benieuwd of het wel redelijk haalbaar is. Dus voor de voorpret en omdat ik benieuwd ben naar ervaringen en advies, dit topic.
We hebben dus drie weken in totaal. We vliegen op New York omdat ik daar als eerste naartoe wil. Omdat we een retourticket NY hebben moeten we ook weer terugvliegen naar NY.
We willen 6 dagen in NY blijven en de 7e dag vliegen naar San Francisco. In SF willen we een auto huren en dan rijden naar Las Vegas en om de Grand Canyon. In Las Vegas willen we maar 1 nacht blijven. NA San Francisco gaat het toch om de omgeving en de National Parks.
De reden dat we niet gelijk naar SF zijn gevlogen, is dat we eerst upstate NY zouden gaan om kennissen op te zoeken. Maar we ontmoeten ze liever in NYC om vervolgens naar SF te gaan.
Plaatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.> Heeft iemand ervaring met deze rit? Is 2 weken genoeg om SF te zien, rond de Grand Canyon te rijden en terug in NY te komen?
> Waar kunnen we het beste naartoe gaan na Navajo NP?
Dit is vind ik een hele handige link. Alle NP's staan erop.
http://www.lib.utexas.edu/maps/national_parks/nps_map99.pdfSamenvatting:
Week 1: New York.
Week 2/3: San Francisco > auto huren > Las Vegas > 'rondje om Grand Canyon' waarbij we veel National Parks willen zien.
> Is dit genoeg tijd?
stom