Bij TNT moet je een express zending open aanbieden, oftewel ze willen precies weten wat er in zit. Aangezien ik nog nooit iets met DHL heb verstuurd weet ik niet hoe dit hierbij gaat. Ze betaalt er wel bijna 70 euro voor, dus als het misgaat is dat echt vervelend.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:52 schreef Tahiti het volgende:
Waarom zou je zeggen dat je een bankpas verstuurd? En je verstuurd hem toch niet tegelijk met een pincode? Stop dat ding gewoon in een enveloppe en verstuur het met DHL, FedEx, UPS etc.
Oh en overweeg om bij ING te blijven, ik hoor er zo veel gezeik over.
Ik heb de pas al, die is gewoon bij haar door de brievenbus gegooid. Alleen DHL heeft het er dus over dat ze alleen passen met handtekening willen versturen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:52 schreef rene90 het volgende:
Zij kan haar pas alleen krijgen middels een handtekening van haar. Kan zij niet iemand machtigen hier in Nederland, zodat jij bijvoorbeeld de pas kan accepteren van de postbode en hem dan als "normale" post gewoon kan versturen.
Jawel, maar de limiet en grote opnamekosten daarvan zijn niet ideaal.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:57 schreef Type-R het volgende:
Heeft ze geen creditcard dan? Zou me uberhuapt zonder creditcard niet naar het buitenland gaan
Ik heb een paar keer via FedEx verstuurt o.a. documenten en ik heb dat gewoon afgesloten aan de koerier meegegeven. Ze komen dat gewoon ophalen op ieder adres dat je opgeeft je hoeft er dus niet voor thuis te blijven. Het kost uiteraard wel een paar centenquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:56 schreef annoh het volgende:
[..]
Bij TNT moet je een express zending open aanbieden, oftewel ze willen precies weten wat er in zit. Aangezien ik nog nooit iets met DHL heb verstuurd weet ik niet hoe dit hierbij gaat. Ze betaalt er wel bijna 70 euro voor, dus als het misgaat is dat echt vervelend.
Maar als ik op de site aangeef dat er een contract ofzo in zit, of verzekeringspapieren, zou het dan goed gaan? Ze mogen het niet open maken neem ik aan?
Dan zet jij er toch een handtekening op, ik heb nog nooit ergens bij het pinnen meegemaakt dat er iemand die handtekening controleert.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:57 schreef annoh het volgende:
[..]
Ik heb de pas al, die is gewoon bij haar door de brievenbus gegooid. Alleen DHL heeft het er dus over dat ze alleen passen met handtekening willen versturen.
Daar hebben ze door de telefoon niets over gezegd, maar is misschien wel een goed idee, voor de zekerheid. Zou echt helemaal zuur zijnquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:59 schreef Jester het volgende:
Volgens mij moet je ook een keer in NL pinnen met je pas voordat deze in het buitenland werkt? (toch?) Misschien ook iets om even rekening mee te houden voordat ie onbruikbaar in Afrika is ;-)
Waarom zou dat zijn?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:59 schreef Jester het volgende:
Volgens mij moet je ook een keer in NL pinnen met je pas voordat deze in het buitenland werkt? (toch?) Misschien ook iets om even rekening mee te houden voordat ie onbruikbaar in Afrika is ;-)
Goede optie, je gewoon van de domme houden. Geef ze maar die handtekening zodat het verstuurd word.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:01 schreef Invie het volgende:
[..]
Dan zet jij er toch een handtekening op, ik heb nog nooit ergens bij het pinnen meegemaakt dat er iemand die handtekening controleert.
Is bij de rabobank vongens mij wel zo. Misschien voor als mensen de post onderscheppen en naar België rijden om de pas te gebruiken.quote:
Echt waar? Welke landen dan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:12 schreef gers het volgende:
misschien een stomme opmerking maar in sommige landen heb je je pincode niet nodig om te betalen dus is het wel zo veilig om ze per post te versturen ?
In Frankrijk hoefde ik vaak niet mijn pincode in te toetsen als ik iets kocht in een winkel, ik heb echter geen idee hoe dit in Afrika isquote:
Je kunt met Maestro ook zonder pincode betalen. Kan in vele buitenlanden (ook in Europa).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |