kortom je was gewoon optijdquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:13 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Wonderlijk er vroeg uit kunnen komen. Dus wat vroeger op het hoofdkantoor.
Wel bleek een ongeval te zijn tussen Leiden en Hoofddorp, wat gelijk zorgde voor 15min vertraging van de treinen richting Den Haag ev.
Of ik er van houd of niet, het hoort er bij bij mijn baanquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je moet er echt van houden snachts werken
Lekker nummer iddquote:
Als je er niet van houdt, moet je een andere baan kiezenquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of ik er van houd of niet, het hoort er bij bij mijn baan.
quote:Top sms op 3333: "He Giel top dat je er weer bent". Prima. #3FM
waarheid als een koe , nachtwerk is oke maar alleen als vrijgezelquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je er niet van houdt, moet je een andere baan kiezen.
krijg je als je geile goedemorgen Michiel laat zeggenquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
https://twitter.com/michielveenstra/status/3099795294
[..]
Lukte bij mij ook niet. Om 6:00 uur wakker. Maar gedurende de nacht ook al een aantal kerenquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:56 schreef borisz het volgende:
Moggels
Uitslapen lukte niet. 8 uur vanmorgen werd ik wakker
.
ze laten ze hier te vroeg gaan in nederland is het sentiment, dan valt het tegen als je het toch moet uitzittenquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi altijd, dat gejank van criminelen dat ze hun straf moeten uitzitten. Hadden ze moeten bedenken voordat ze die criminele feiten begingen!
Iddquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze laten ze hier te vroeg gaan in nederland is het sentiment, dan valt het tegen als je het toch moet uitzitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |