quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:59 schreef Dqod het volgende:
Lijkt me niet zo heel goed..
Miss even naar de dokter?
Daar maak je tijd voor.....quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:01 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ja dat wil ik eigenlijk al heel lang nu ik net twee weken vakantie heb dacht ik tijd te hebben maar nee, busy people are busy.
Ik denk idd dat dit wel een verstandige optie is ja n_nquote:
Dingen die verzet kunnen worden uitstellen, dus dokter, andere dingen gaan voor.quote:
Dan moet je godverdomme ook niet gaan klagen op FOK! maar de pijn of ongemak lekker voor jezelf houden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:03 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Dingen die verzet kunnen worden uitstellen, dus dokter, andere dingen gaan voor.
quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:04 schreef OldJeller het volgende:
Je zit te veel achter de computer, dat is je probleem.
Wheeeeeeeeeeeeeee je kent m'n naam en weet welke muziek ik luisterquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:05 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Oke Rens, ga jij lekker terug naar je hardcore met Marvin.![]()
[ afbeelding ]
En laat andere mensen lekker pijn leiden.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is het meest waarschijnlijke, geef nou maar toe faalbaas.
Ik hoop het welquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:08 schreef Merkie het volgende:
Voorhoofdholte-ontsteking ofzo. Ga naar de dokter.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik hoop het wel
Met een blijvende vieze infectie
Dat z'n voorhoofd kapot rot loller
Dat dusquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:10 schreef hugecooll het volgende:
http://www.consumed.nl/ziekten/479/Glaucoom ?
Dan wellicht niet, maar dergelijke oorzaken kan je zelf nagaan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, aangezien mijn pc nu een nieuw moederbord krijgt (open kap + schoonmaakster= profit voor compoeterboer) en hij al een maand of wat weg is (langer dan ik last heb van mijn hersentjes) overdag fok ik met mijn mobiel zo wanneer het uitkomt (in bed, in t gras, aan een groot niet nader te noemen waterrecreatie plas) en computer alleen savonds (zo een a twee uur)
quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:10 schreef hugecooll het volgende:
http://www.consumed.nl/ziekten/479/Glaucoom ?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dan wellicht niet, maar dergelijke oorzaken kan je zelf nagaan.
Niet zozeer de computer, maar geconcentreerd naar iets dichtbij kijken voor langere tijden is niet erg goed. Zo ook b.v. heel lang iets lezen/bestuderen.
Volgens mij kun je daar idd ook hoofdpijn van krijgen en steken etc..quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:13 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Dat is het denk ik, maar daar hoort ook hoofdpijn en steken bij? (trouwens ook achter mijn oor, je weet wel dat zachte stukje daar als je er op drukt).
Het lijkt me inderdaad ook dat als je last hebt van je ogen, je ook last kan krijgen van hoofdpijnquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar idd ook hoofdpijn van krijgen en steken etc..
Maar goed, ik ben geen expert en verder zullen er denk ik ook geen huisartsen aanwezig
zijn hier (????)..
Dus nogmaals: Geef die goede man eens een belletje
Hoerenzoon, ga hoereren ofzo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:20 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
geen grapje
wss echt een hersentumor
quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:25 schreef Jawzz het volgende:
Het klinkt als een enorme hersentumor die af en toe opzwelt achter je ogen waardoor er druk op je ogen komt te staan.
O, dan zal ik hem maandag maar even bellen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:27 schreef star_gazer het volgende:
Verhoogde oogdruk -> staar -> blind
Dokter -> nu
Die twee uurtjes nekte me, toedeloe.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dan wellicht niet, maar dergelijke oorzaken kan je zelf nagaan.
Niet zozeer de computer, maar geconcentreerd naar iets dichtbij kijken voor langere tijden is niet erg goed. Zo ook b.v. heel lang iets lezen/bestuderen.
Goedzo!quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:28 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
O, dan zal ik hem maandag maar even bellen.
What is this feeling, I'm not familiar to it..quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goedzo!
En ik zie nu pas je onderschrift whaha..
Mijn quotes worden al in onderschriften gebruikt
Ik voel me geliefd
kanker wat is dat nou voor opmerking van een modquote:
bronquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:38 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
kanker wat is dat nou voor opmerking van een mod
Ik ken een kerel die had precies dezelfde verschijnselen. 4 weken na de eerste klachten kon ik naar zijn begrafenis
joh wat dacht je van mijquote:
Praat hem toch niet zo'n angst aan johquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:55 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
joh wat dacht je van mij![]()
maar doe wat je zelf wilals het echt een tumor is is het toch al te laat.
Omdat het onzinnig is om dat zo stellig te zeggen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:38 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
kanker wat is dat nou voor opmerking van een mod
Ik ken een kerel die had precies dezelfde verschijnselen. 4 weken na de eerste klachten kon ik naar zijn begrafenis
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:03 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Dingen die verzet kunnen worden uitstellen, dus dokter, andere dingen gaan voor.
Dan zijn het afkickverschijnselen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, aangezien mijn pc nu een nieuw moederbord krijgt (open kap + schoonmaakster= profit voor compoeterboer) en hij al een maand of wat weg is (langer dan ik last heb van mijn hersentjes) overdag fok ik met mijn mobiel zo wanneer het uitkomt (in bed, in t gras, aan een groot niet nader te noemen waterrecreatie plas) en computer alleen savonds (zo een a twee uur)
Ik ga morgen, want dan is ie open, ik denk zelf aan bijholteonsteking of hypertensie of een glaucoom. (hypertensie lijkt me nogal eh.. niet logisch, en de andere ook niet aangezien ik nog vrij jong ben maar goed. )quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:25 schreef Nezz het volgende:
Moet zeggen dat TS tamelijk debiele reacties achter liet vroeg in de thread... Wel klagen over zere ogen, maar de huisarts niet als prioriteit zien....![]()
Mag hopen dat je er inmiddels bent geweest slimmerik. Blijvende schade aan de ogen is een van de kutste dingen die een mens kan overkomen
DUs dan is het hersenkankerquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:36 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ik ga morgen, want dan is ie open, ik denk zelf aan bijholteonsteking of hypertensie of een glaucoom. (hypertensie lijkt me nogal eh.. niet logisch, en de andere ook niet aangezien ik nog vrij jong ben maar goed. )
Hmm ik denk dat mijn dokter, die nogal bekend staat voor zijn gezond verstand (ja dat heb je he als je kunt afstuderenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:50 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
DUs dan is het hersenkanker![]()
Laat het ons even weten als je morgen bent geweest
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:08 schreef elfzesendertig het volgende:
Op het eerste oog merk ik wat druk bij je.
Dokter kent de verschijnselen. Kijkt in de holtes, kijkt naar je pupillen, checkt hoe je ogen een lichtpuntje volgen, voelt een beetje in je nek, drukt op wat verschillende puntjes en weet dan meer dan jij in een dag kunt Googlen. Een direct bewijs voor een hersentumor is er natuurlijk niet meteen, tenzij je flink dubbel zicht hebt, gedeeltelijk verlamd bent en de tumor tot buiten je lichaam gegroeid is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:53 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat mijn dokter, die nogal bekend staat voor zijn gezond verstand (ja dat heb je he als je kunt afstuderen) daar niet meteen aan denkt, maar nu ik toch aan het typen ben, hoe kan zo een dokter daar zo achter komen? Dan moet je toch naar een rontger apparaat of een cat scan? En een dokter doet dat niet zomaar 1-2-3 dus dan is de kans toch groot dat je weer naar buiten loopt met een tumor in je kop?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:12 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Ik ben nog niet geweest, maandag voelde ik mezelf te beroerd om te gaan (ironisch genoeg) vandaag had ik een loge en morgen feest (vanaf sochtends tot savonds -.- ) dus dat wordt dan d-dag
Ja, kijk, het is maar waar je prioriteiten liggen he?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:12 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Ik ben nog niet geweest, maandag voelde ik mezelf te beroerd om te gaan (ironisch genoeg) vandaag had ik een loge en morgen feest (vanaf sochtends tot savonds -.- ) dus dat wordt dan d-dag
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:02 schreef RWest het volgende:
[..]
Ja, kijk, het is maar waar je prioriteiten liggen he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |