zwemmen in prutsloten, lichtelijk beschonken en zonder schoenenquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zwemmen in prutsloten, lichtelijk beschonken en zonder schoenen
Hoe heet dat nou wat ze in Vietnam vaak opliepen door het lopen in vieze sloten.....quote:
en nu ga ik met een gerust hart slapenquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe heet dat nou wat ze in Vietnam vaak opliepen door het lopen in vieze sloten.....
Junglerot toch?
Geintje hoor Trademarkie!quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en nu ga ik met een gerust hart slapen
zonder loopgraafvoeten
Ja. Cryptisch taalgebruik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
WheheOfy is de koning van vaagheid, hijs heel aardig maar ik kan hem idd echt vaak niet volgen
ik kan wel wat hebben hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geintje hoor Trademarkie!![]()
Truste
Ah, dus die hersenen moet ik opzetten bij jouquote:
Ik denk dat ik als tekstschrijver wel aardig uit de voeten kan komen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ah, dus die hersenen moet ik opzetten bij jou
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als tekstschrijver wel aardig uit de voeten kan komen.
Jij schrijft de teksten en ik speel de rollen deal?quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als tekstschrijver wel aardig uit de voeten kan komen.
Wel opletten, want ik ben ook nog eens absurdistisch. De scènes spelen zich voornanelijk af op de volgende locaties:quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij schrijft de teksten en ik speel de rollen deal?
Ik voor zie een carriere voor mij als reclameboegbeeld voor de NS!quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel opletten, want ik ben ook nog eens absurdistisch. De scènes spelen zich voornanelijk af op de volgende locaties:Een stationshal Een open plein Een vervoersmiddel Een kiosk
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik voor zie een carriere voor mij als reclameboegbeeld voor de NS!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
jij bent alleen maar van plan het kassameisje van de kiosk te checken.
Das je geraden ook!quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is maar 1 kassameisje dat ik wil checken.....
Ofyles zelf denk ik.... Hij loopt te pimpen met zijn awards....quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Das je geraden ook!
En trouwens er is al iemand anders bezig het meisje van de kiosk te checken.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ofyles zelf denk ik.... Hij loopt te pimpen met zijn awards....
Weltrustenquote:
Ik had mn bed gisteren nog gevonden trouwensquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:03 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik had mn bed gisteren nog gevonden trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |