Geen idee? Jij ben toch de omroepster voor de late uurtjes?quote:
Naah, andy gaat over die dingen ^^quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee? Jij ben toch de omroepster voor de late uurtjes?
Mijn slaapritme is weer eens heen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hoe lang heb je ook geslapenUurtje of zes?
Deze is mijn favoriet:quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee? Jij ben toch de omroepster voor de late uurtjes?
quote:
quote:
Goedzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vorige keer was het bij mij geflikt....nu deed ik het bij een gozer die mij al drie keer een klap in mijn gezicht had gegeven....
Nee dat mag niet maar ik dacht laat ik hem stevig te grazen nemen....quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:11 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Goedzomag dat wel? een klap int gezicht?
ik had het nog goed ook![]()
Aaah, das jammerquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dat mag niet maar ik dacht laat ik hem stevig te grazen nemen....Die gozer eraf met rood...
Helaas werd de wedstrijd daarna wel gestaakt wegens ongeregeldheden....
Dus weer zonder cup naar huis.....
Ik zeg daar nog niks over... ik ga even een topic openen.....quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Aaah, das jammermaaaaaaar misschien val je vanavond wel in de prijzen
.. dat weet je natuurlijk zelf al..
quote:
quote:
Wel leuk ...quote:
Weet ik niet.... Zullen we anders morgen op Oubollig uitje gaan samen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Geniaal!
Ik verveel me de tering.![]()
Is Nem op vakantie?
Ja, goeie vraag...quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Geniaal!
Is Nem op vakantie?
Hoeveel vriendinnen scoor je nu bij elkaar?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weet ik niet.... Zullen we anders morgen op Oubollig uitje gaan samen?
Geheim van de smid....quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoeveel vriendinnen scoor je nu bij elkaar?
Elke dag een andere...
Ik dacht van hobbelpaard.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het jullie ook wel eens opgevallen dat dyslexie een anagram is van zebra?
Ik voel me niet slim genoeg voor dit topicquote:
Misschien ben je wel te slim.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:28 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik voel me niet slim genoeg voor dit topic
Té slim ben k niet ^^quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien ben je wel te slim.
Maar het gaat op den duur wel wennen hoor. Je past je vanzelf aan.
Ik heb dat gevoel af en toe nog steeds met Ofylesquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:30 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Té slim ben k niet ^^
Ik hoop dat het gaat wennen.. kan jullie soms echt niet volgen
Whehequote:Op maandag 3 augustus 2009 00:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel af en toe nog steeds met Ofyles![]()
Je staat dus niet alleen.
Hoe staat het met het kassameisje dan?quote:
Nee, ik zit gewoon nog in zonnig Nederland.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Geniaal!
Is Nem op vakantie?
Same old, same oldquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
Hé Nem, hoe is ie?
Zou ik ook wel willen. Maar dan krijg ik de kogel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Same old, same old
En zo maar eens naar bed
Je hebt iig de Florence Nightengale Award gewonnen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Geniaal!
Is Nem op vakantie?
Daar slaap je wel goed op.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen. Maar dan krijg ik de kogel.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:02 schreef Nesle het volgende:Ik heb PS vergeten te feliciteren
![]()
EXCUSES!
Nog van harte gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |