quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken.....
Waarom kijk je mij aan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:48 schreef Cobra4 het volgende:
Wel slim van je, PS, om pas na het open van een nieuw topic op te duiken. Anders had er in de TT wel weer een oproep voor foto's gestaan.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zo blond...
Ik had trouwens wel weer geluk Cobra, werd op mijn verjaardag doodleuk wéér ziek
neuh twee ontstoken ogen, word ik altijd ziek vanquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuke verjaardag dan.
Zelfde klachten?
Nou, lekker dan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh twee ontstoken ogen, word ik altijd ziek van
Andy word een beetje oud meis.....Ik liep gistermorgen om 6 uur nog op na een nachtje het hele vrijthof onveilig gemaakt te hebben.... Ben nu een beetje moe.....quote:
Hoe dat nou?quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh twee ontstoken ogen, word ik altijd ziek van
Bejáárdquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Andy word een beetje oud meis.....Ik liep gistermorgen om 6 uur nog op na een nachtje het hele vrijthof onveilig gemaakt te hebben.... Ben nu een beetje moe.....
Ik heb van die dagen in mijn leven dat ik me afvraag of ik in mijn vorige leven voor de gein levende vlindertjes ontleedde ofzo, en dat karma me nu pest. Maar gelukkig zijn die dagen verder zeldzaamquote:
Grapje, van moeder natuurquote:
quote:In een aantal gevallen is bekend dat seksueel gefrustreerde dolfijnen hun lusten botvieren door mensen aan te randen waarmee ze zwemmen. Hierdoor zijn enkele zwemmers ernstig gewond geraakt.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar gelukkig zijn die dagen verder zeldzaam
Dat, en het feit dat het meestal vrouwen zijn die met dolfijnen willen zwemmen, levert wel wat vraagtekens op.quote:
Tell me about itquote:
Weltrusten PS.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tell me about it![]()
Nou, sjuus dan maar![]()
Slaapsequote:Op zondag 2 augustus 2009 02:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tell me about it![]()
Nou, sjuus dan maar![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:29 schreef Nesle het volgende:![]()
En ik duik er ook meteen in, 14u weer werkennn
Het was weer gezellig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:29 schreef Nesle het volgende:![]()
En ik duik er ook meteen in, 14u weer werkennn
Ongezelligquote:
Laat maar, dat snapt Tanjaa toch niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |