Schobbie was o.a. te zien in het programma Max & Loretta. O.A.? Waarin was hij nog meer aanwezig voor zijn dood?quote:![]()
![]()
Beroemde
![]()
![]()
hond Loretta Schrijver overleden
AMSTERDAM - Schobbie, de hond van Loretta Schrijver, is overleden. Het dier was vaak op televisie.
Schobbie was o.a. te zien in het programma Max & Loretta. De presentatrice: "Het is natuurlijk heel verdrietig. Maar zo gaat het in het leven. Op een gegeven moment houdt iets op. Oude Schobbetje van 14 is niet meer."
Loretta: "We gingen gisteravond naar de dierenarts. Hij heeft al twee keer eerder op het randje gelegen. Hij kon niet meer op zijn pootjes staan. Schobbie is van ouderdom gestorven."
"Ik heb nog tegen hem gezegd: vind het niet erg als er een ander hondje komt. Dan heeft zijn dood een functie: dat hij ruimte kan maken voor een ander hondje dat het misschien moeilijk heeft."
Loretta vertelde nog in een nieuwsbrief van de Dierenbescherming dat ze niet op vakantie zou gaan om Schobbie. "Hij is inmiddels best oud en heeft wat kwalen. We laten hem nu niet meer bij anderen achter. Dat betekent dat we nu even niet op vakantie gaan. Dat is geen opoffering, dat is gewoon een keuze die we maken omdat we graag bij Schobbie zijn."
Waarschijnlijk ergens prime time op sbs6.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Schobbie was o.a. te zien in het programma Max & Loretta. O.A.? Waarin was hij nog meer aanwezig voor zijn dood?
Ik dacht voor even dat Loretta Schrijver dood was.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:12 schreef Loedertje het volgende:
Beroemde hond Loretta Schrijver overleden
Er zijn idd van die dingen waarvan je even stilvalt, begrijpelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:39 schreef Zendgemachtigde het volgende:
..
Dat zou geen nieuwswaarde hebbenquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:19 schreef Andries1 het volgende:
[..]
Ik dacht voor even dat Loretta Schrijver dood was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |