Lieten ze zelfs tijdens de reclame zienquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:45 schreef Yi-Long het volgende:
Briljante film. En zelfs met het beeld uit is het 3 uur lang boeiend: wat een schitterende soundtrack.
Kan dat laatste plaatje uit de OP niet even in een spoiler-tag ofzo geplaatst worden? Lijkt me toch een beetje een spoilertje...
Sommige oude gebruiken zijn in deze tijd absoluut niet mis.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:46 schreef tong80 het volgende:
Na 20 minuten eindelijk iemand die spreekt schieten ze hem overhoop.
Lijkt Fok wel.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:46 schreef tong80 het volgende:
Na 20 minuten eindelijk iemand die spreekt schieten ze hem overhoop.
Lijkt Fok wel.
Je bent wel gefascineerd, geef maar toe.quote:
Ik kijk of het nog interessant wordt...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je bent wel gefascineerd, geef maar toe.
De user die boven je reageerde dacht er vroeger net zo over zoals jij er nu over denkt, maar toen werd zij volwassen en verstandig.
En de muziek nu met het kleine jongetje. Briljant of Briljant ?quote:
De beelden, de muziek, het acteren, filmtechnisch, het verhaal..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kijk of het nog interessant wordt...
Maar wat vind jij dan zo goed aan deze film?
Overplayedquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de muziek nu met het kleine jongetje. Briljant of Briljant ?
Nu ben je sowieso al verkeerd bezig, wat betreft het kijken van die film, aangezien je ook tegelijkertijd zit te internetten enzo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kijk of het nog interessant wordt...
Maar wat vind jij dan zo goed aan deze film?
Waarschijnlijk hebben jullie deze film vroeger gezien, en toen was er natuurlijk niets beter....
Old Boy is ook een briljante film, maar gewoon een ander genre en dus een ander type film.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
OverplayedNee serieus muziek valt wel mee...
Doe mij maar (bijvoorbeeld) Oldboy muziek
Ja heb de trilogy gezienquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Old Boy is ook een briljante film, maar gewoon een ander genre en dus een ander type film.
(Check trouwens de soundtrack van Sympathy for Lady Vengeance eens... )
Ja maar ik had het meer over Good, Bad, Ugly...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nu ben je sowieso al verkeerd bezig, wat betreft het kijken van die film, aangezien je ook tegelijkertijd zit te internetten enzo.
Je zou er echt voor moeten gaan zitten, cola erbij, wat lekker chips of iets anders te snacken erbij, en gewoon 3 uur lang je muil dichthouden en blijven kijken...
Schitterende film.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:26 schreef henkway het volgende:
hij blijft top.
al zie ik hem duizend keer
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
We vertellen wel in dit topic hoe het afliep, zodat je het morgen na kan lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |