abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:31:46 #201
18896 Blaaskaak
Zijne luchtigheid
pi_72243306
Er kan veel gebeuren op lowlands, maar ik douche gewoon elke ochtend.

Wij zijn van die klootzakken die om 8 uur al om de koffiewekker brullen omdat we al even wakker ziijn. En na dat bakkie wordt er elke ochtend gedouched, zelfs nog op maandag.

Heb in de llowzone ook nog 5 keer een emmer water over me heen gehad, en ook nog gedouched bij amnesty. Gewoon voor de lol om op het festival terrein te douchen.

Was erg rustig zondagavond om 22:30
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:30:04 #202
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_72245411
Dit jaar wederom niet gedouched, een echte kerel steekt zijn hoofd in de wasbak en pakt zijn oksels ook even mee met een washandje. Werkt net zo goed als een douche. Na 10 minuten in de zon stink je toch weer (of gelijk al als je Axe gebruikt).
Ook geen sig dus
pi_72245722
Ook iedere ochtend gedouched! bevalt me toch veel beter dan alleen de wasbakken wat ik jaren heb gedaan.
pi_72247687
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:30 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dit jaar wederom niet gedouched, een echte kerel steekt zijn hoofd in de wasbak en pakt zijn oksels ook even mee met een washandje. Werkt net zo goed als een douche. Na 10 minuten in de zon stink je toch weer (of gelijk al als je Axe gebruikt).
Viel wel mee, ik voelde me de rest van de dag toch een stuk frisser en wakkerder, kwam helemaal tot leven en ik had niet het idee alsof ik onder een laagje ranzige zooi zat zoals vorige jaren . Toen ik het eenmaal een keer gedaan had, ben ik gelijk elke dag gegaan
Tap tap tap
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 00:53:21 #205
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_72249548
Sorry douchers, ik maak vanzelf altijd zo'n gezicht --> als ik langs de rij voor de douches loop. Een uur wachten elke ochtend voor wat warm water, waar halen jullie het geduld vandaan
Ook geen sig dus
pi_72251946
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 00:53 schreef Dennis_enzo het volgende:
Sorry douchers, ik maak vanzelf altijd zo'n gezicht --> als ik langs de rij voor de douches loop. Een uur wachten elke ochtend voor wat warm water, waar halen jullie het geduld vandaan
Niet

Daarom ga ik op een tijdstip dat je zo door kunt lopen.
pi_72254214
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 00:53 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik heb max 5 minuten staan wachten
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:23:09 #208
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_72257705
Ik krijg altijd jeuk bij het idee dat ik mij moet gaan douchen in een vettig hokje waar die ochtend al +/-200 man/vrouw voor me in zijn geweest..
Nee.. Lijkt me niet echt een fris idee, dan douche ik me liever 3 dagen niet, dan is mij eigen vies nog redelijk schoon..

Ik blijf namelijk sinds mijn eerste visualisatie mbt de Lowlandsdouches (anno 1994), al jaren met het idee rondlopen dat je na (te) lang wachten dan eindelijk zo'n hokje binnen mag stappen, en dat je dan met je voeten in een broeierig warm vochtig klef nestje van schaamhaar/haar en andere vage kwakjes en overdragelijke smetjes van je voorgangers mag gaan staan. Om vervolgens een douchegordijntje (wat m.i. niet eens de naam douchegordijn mag hebben) achter je dicht te trekken wat dan weer net niet lang genoeg is om je net dat beetje privacy te bieden waarop je gehoopt had, maar wat wel weer net kort genoeg is zodat je nog ff fijn de andere douchers, die zich om aan het kleden zijn, kunt "moonen" als men zich bukt om de zeep op te rapen..

Ik weet niet of dat beeld nog zo terecht is wat betreft de douchecabines, ik neem aan dat deze in 16 jaar ook zo hun ontwikkelingen in het voordeel van de gebruiker hebben ondergaan, of niet!??..

Ik ben al die jaren na mijn eerst ervaring nooit meer in de douches geweest, maar de Lowlandsdouche is m.i. nog steeds de enige plek ter wereld waar men zoveel schoonmaakmiddel kunt gebruiken als men wilt, maar waar het geen enkel nut heeft..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_72258010
Worden tegenwoordig thermisch gereinigd. En ik weet precies hoe laat
pi_72259481
7e Lowlands, en voor het eerst dat ik ben gaan douchen. Elke dag s'ochtends. En nu kan ik niet meer anders. Sowieso de eerste lowlands dat het een keertje fucking warm was. Dan moet je wel.

Als je een jongen bent heb je niks te verliezen: er is geen rij, je bent meteen aan de beurt.
Meisjes staan dan weer een uur in de rij. Beetje sneu, bij de jongens waren er gewoon douches vrij. De verhouding van douchende Lowlanders is ongeveer 80% meisjes en 20% jongens. En dan allebei evenveel douches ter beschikking... Beetje krom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')