nou geen preek maar huisarrest voor altijd zo ongeveerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:31 schreef Desunoto het volgende:
Waarom stiekem? Best wel sneu. En als je wordt 'betrapt'.. en dan? Zal je vast een preek krijgen van je ouders maar uiteindelijk is het je eigen keus.
Neemt niet weg dat roken vies en ongezond is, niet alleen voor jezelf maar ook degenen om je heen dus ik zou er mee proberen te stoppen.
hahah:D:D slimm ideequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:33 schreef BurnaBoy het volgende:
Een hond nemen.
En die heel vaak willen uitlaten.
zou ik willequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ga je toch gewoon een stukje lopen....
tuurlijk ben ik bang!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:34 schreef Desunoto het volgende:
Dat stiekeme gedoe is echt slecht. Ben je bang voor je ouders of zo?
En als je écht wilt blijven roken dan zou ik ze het gewoon vertellen. Beter dat dan ze er opeens achterkomen dat je het al een hele tijd doet en verzwijgt.
Kat kan je ook uitlaten!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:34 schreef YerimSeni het volgende:
[..]
hahah:D:D slimm idee
maar mijn ouders gaan een kat kopen geen hondje
Dat dus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:37 schreef SharQueDo het volgende:
Jezus, rook gewoon niet OF kom er eerlijk voor uit. Je lijkt wel een vrouw.
En niet na elkaar doenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:44 schreef leipeshitouwes het volgende:
Trouwens, niets is zo dom om je kamer vol deo te spuiten, dat is zéér verdacht, dan weten ze dat je een of andere lucht wil onderdrukken en dat wijst op sigaretten of wiet, je kan beter een lucifer in de lucht houden, dan gaat de lucht weg
You da man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:45 schreef SharQueDo het volgende:
Stiekem en achterbaks doen is alleen voor vrouwen en mietjes. Als je rookt, wees dan een vent er kom er open en eerlijk voor uit.
Daarnaast is roken iehl, vies, bah en slecht, en je smeert jezelf en anderen longkanker aan, maar dat boeit mij verder niet.
quote:
ik ben ook een vrouw-meisjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:45 schreef SharQueDo het volgende:
Stiekem en achterbaks doen is alleen voor vrouwen en mietjes. Als je rookt, wees dan een vent er kom er open en eerlijk voor uit.
Daarnaast is roken iehl, vies, bah en slecht, en je smeert jezelf en anderen longkanker aan, maar dat boeit mij verder niet.
ik weet het ook niet echt meerquote:
ik zag gisteren of eergisteren een meisje achter de winkels volgens mij was ze 8 of 7 ofzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:57 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
een 14 jarige chick die rookt. duuuude
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:58 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit een aansteker bij
Of de jongen een aansteker heeft maakt niet zoveel uit, maar het is wel ongeloofwaardig als je om een vuurtje vraagt en niet rookt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:58 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit een aansteker bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |