SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:09 schreef Uro het volgende:
Onterechte klacht.Dit typ je zeker vanaf campzoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LIEEEF!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je typt dit zeker vanaf campzone. Beetje leuk daar?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:55 schreef starla het volgende:
Er zijn maar uitgaansgelegenheden dan disco's en ouwelullelkroegen. Gedraag je niet zo wereldvreemd man.
Jos is mij heldquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:11 schreef starla het volgende:
Aah schattig, TS heeft een woordje geleerd van afcajos
[..]
LIEEEF!!!
Ze worden zo snel groot.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:11 schreef starla het volgende:
Aah schattig, TS heeft een woordje geleerd van afcajos
[..]
LIEEEF!!!
Ik dan ook? Want ik begin sterk te twijfelen of je zélf wel een woordenschat hebt.quote:
Wat is campzone? Nee ik zit met al mijn chickies met dubbel D, in de club mixjes te kantelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:10 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Dit typ je zeker vanaf campzone
Na het zien van de tmf clubcam kan ik je hier onmogelijk ongelijk in geven! Toen ik zag hoe geweldig de avonden in zo'n 'cub' zijn en in wat voor hoogstaand gezelschap ik me er had kunnen begeven kreeg ik direct spijt van mijn leven tot dat moment.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:08 schreef wakajawaka het volgende:
In een andere topic ook weer disco'sclubs
![]()
Wat voor wereld vreemde mensen zijn dat. Waar gaan die lui dan uit in ouwe lullen cafe's of campzonne zeker![]()
klacht: mensen die nooit uitgaan.
minderjarige chicksquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ik houd wel van clubs en discotheken. Maar dan niet die toko's als Hollywood waar het vol staat met minderjarig gespuis en mooiboys. Gewoon kwaliteitsclubs met goede resident dj's.
Maar een avondje in een Ierse pub of gewoon in een willekeurige kroeg vind ik ook niet erg.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stijf van de drank zeker, is een harddrug...
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:16 schreef KreKkeR het volgende:
Tis maar waar je je druk om maakt.
Beetje triest trouwens om uitgaan stoer te vinden. Volgens mij ga je uit om plezier te hebben, niet om te bewijzen dat je 'cool' bent. Beleef je geen plezier aan het uitgaan, moet je het ook niet doen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:16 schreef KreKkeR het volgende:
Tis maar waar je je druk om maakt.
Beetje triest trouwens om uitgaan stoer te vinden. Volgens mij ga je uit om plezier te hebben, niet om te bewijzen dat je 'cool' bent. Beleef je geen plezier aan het uitgaan, moet je het ook niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |