En je hebt ze geen klap op de harses verkocht omdat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Lekker avondje in de kroeg aan het hebben met 2 matties![]()
Dus wij praten over dit en dat, WoW, Runescape enzo je kent het wel toch? Dus op een gegeven moment valt er een stilte, en wordt er aan mij gevraagd: "Wijnand, kun je even drie minuutjes weggaan, we moeten even met elkaar praten."
Dus ik zeg: Ja wtf is dit we hebben toch een leuke avond met zijn drieën, waarom moet ik weg?
Mattie: Oké bekijk het maar dan gaan wij wel aan de bar staan.
Dus ik heb 20 minuten als een die-hard alcoholist in mijn eentje bier zitten drinken en toen gingen mijn vrienden ook nog eens weg!
Klacht: Asociaal gedrag van vrienden.
Sub-klacht: Mijn pillenboer is op vakantie
Ik kom uit een welgestelde familie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wij heet er nou weer WijnandZijn je ouders homo of zo?
Hij heeft wel gewoon bier in zijn nick hoor!11!!1 HALLOWZZz!!!11!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wij heet er nou weer WijnandZijn je ouders homo of zo?
Dat houdt tegenwoordig in dat je je kind een rare naam geeft?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik kom uit een welgestelde familie.
En hij heeft ook nog eens een dealer!!!EiNZ!!!11!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon bier in zijn nick hoor!11!!1 HALLOWZZz!!!11!
Wat zijn vriendinetjes?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:59 schreef vogelkooi het volgende:
Je moet ook niet met hun vriendinetjes flirten.
Als je dit al een verhaal kunt noemenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:00 schreef afcajos het volgende:
Wat is dit nou weer voor kansloos verhaal
OMG!11!!!! Nog iemand met bier in zijn nick!!1! Dat dit kan in Nederland!!1!!quote:
ja, hippies noemen hun kind bloem, roos, sterre oidquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:59 schreef vogelkooi het volgende:
Je moet ook niet met hun vriendinetjes flirten.
Ik denk dat Ts juist de rare was..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:32 schreef mazaru het volgende:
Wat een rare vrienden heb jij.
Als ik jou was, had ik allebei die "matties" een paar goeie patsen op hun smoel verkocht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |