Je bent een schoft.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:34 schreef Acinonyx het volgende:
Iets met 'wie de bal kaatst voor een ander...'
Call it karma
Wie kaatste de bal dan? De christenen? Nee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:34 schreef Acinonyx het volgende:
Iets met 'wie de bal kaatst voor een ander...'
Call it karma
Ja, want dit forum is enorm pro-christelijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:38 schreef AlligatorNL het volgende:
En als de Christenen 40 huizen in een Islamitische wijk in de fik hadden gezet heeft het waarschijnlijk dit forum niet gehaald.
Nee, christenen wel? Volgens jullie ga ik als afvallige branden in de hel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je bent een schoft.
Ontopic: Treurig, maar geen uitzondering daar. Islamitische landen hebben het niet zo op godsdienstvrijheid.
Idd, het maakt mij niet uit dat het Christenen zijn, maar dat er mongolen rondlopen omdat die iets anders denken over allah en zijn broeders die meteen menen te moeten vermoorden, en überhaupt mensen levend verbrandenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je bent een schoft.
Ontopic: Treurig, maar geen uitzondering daar. Islamitische landen hebben het niet zo op godsdienstvrijheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Haha, lolquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, want dit forum is enorm pro-christelijk.
Wijs mij aar eens christenen aan die willen dat jij naar de hel gaat, of zeggen dat je dat doet, en je het toewensen oid. Die zijn er niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, christenen wel? Volgens jullie ga ik als afvallige branden in de hel.
Misschien beter dan levend verbrand maar ook jullie zijn geen lievertjes, zeker vroeger niet.
Dat je gaat 'branden' in de hel is niet een christelijk concept. En naar de hel gaan is je eigen keuze. Als jij niet bij God wilt horen, hoef je niet bij God te horen en ga je naar de plaats waar Hij niet is: de hel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, christenen wel? Volgens jullie ga ik als afvallige branden in de hel.
Zo bont als de moslims en atheïsten hebben wij het nooit gemaakt hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:40 schreef Zotheid het volgende:
Misschien beter dan levend verbrand maar ook jullie zijn geen lievertjes, zeker vroeger niet.
Nee, nerd. Generaliseren doe je maar een deur verderquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:45 schreef Mainport het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)_in_Somalie_46_doden
Ach, het waren maar negers.
Ik had het over mensen verbranden wiens religie niet aansluit bij dat van hunquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:38 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Wie kaatste de bal dan? De christenen? Nee.
Als je het goed leest hebben andere moslims het gerucht de wereld in gebracht dat die christenen de koran wilde ontheiligen, dus de christenen kaatste daarom ook echt niet de bal.
Euh, niet? De Joden in de middeleeuwen, heksenjachten, kruistochten, slavernij. Ooit van gehoord?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:43 schreef koningdavid het volgende:
Zo bont als de moslims en atheïsten hebben wij het nooit gemaakt hoor.
Nou ja niet allemaal natuurlijk, maar dit is gewoon walgelijke shit van de bovenste plankquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:51 schreef RickoKun het volgende:
Die islamieten zijn gewoon fucking zieke kut figuren
Hoe ziek ben je om iemand anders levend te gaan verbranden, dat doe je toch niet!?
*Newsflash* Dat doen christenen al een paar honderd jaar niet meer hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik had het over mensen verbranden wiens religie niet aansluit bij dat van hun
Ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:51 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Euh, niet? De Joden in de middeleeuwen, heksenjachten, kruistochten, slavernij. Ooit van gehoord?
Hoezo? Ik zeg niet dat er nooit erge dingen in naam van het christendom zijn gedaan, ik zeg alleen dat ze het niet zo bont gemaakt hebben als moslims en atheïsten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:51 schreef Antaresje het volgende:
Niet dat ik goedkeur wat hier gebeurt is, maar dat statement van jou is toch wel erg kortzichtig.
Misschien niet persoonlijk, maar als afvallige behoor je volgens de schrijvers van de bijbel niet naar de hemel te gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:42 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Wijs mij aar eens christenen aan die willen dat jij naar de hel gaat, of zeggen dat je dat doet, en je het toewensen oid. Die zijn er niet.
Een beetje wreed van jullie God om mensen die niet in hem geloven maar in een andere god daarvoor te straffen? Iemand die in een land als Pakistan geboren is is dus eigenlijk al gedoemd om in de hel te komen, alleen maar omdat het daar niet erg waarschijnlijk is dat ze daar het christendom aanhangt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat je gaat 'branden' in de hel is niet een christelijk concept. En naar de hel gaan is je eigen keuze. Als jij niet bij God wilt horen, hoef je niet bij God te horen en ga je naar de plaats waar Hij niet is: de hel.
Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:[..]
Zo bont als de moslims en atheïsten hebben wij het nooit gemaakt hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |