abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:29:49 #1
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71519650
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71519721
Ja zolang die sprookjes boeken nog bestaan.
Ik zwaai naar dieren.
pi_71519732
Ik wou dat ik mezelf zulke selectieve empathie kon aanpraten.
Graag op anoniem
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:34:25 #4
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_71519735
Iets met 'wie de bal kaatst voor een ander...'
Call it karma
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_71519782
Je moet je dan ook goed insmeren!

de Telegraaf.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_71519784
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:34 schreef Acinonyx het volgende:
Call it karma
Je bent een schoft.

Ontopic: Treurig, maar geen uitzondering daar. Islamitische landen hebben het niet zo op godsdienstvrijheid.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_71519798
En als de Christenen 40 huizen in een Islamitische wijk in de fik hadden gezet heeft het waarschijnlijk dit forum niet gehaald .

Ik lig er niet wakker van.
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_71519805
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:34 schreef Acinonyx het volgende:
Call it karma
Wie kaatste de bal dan? De christenen? Nee.

Als je het goed leest hebben andere moslims het gerucht de wereld in gebracht dat die christenen de koran wilde ontheiligen, dus de christenen kaatste daarom ook echt niet de bal.
pi_71519816
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:38 schreef AlligatorNL het volgende:
En als de Christenen 40 huizen in een Islamitische wijk in de fik hadden gezet heeft het waarschijnlijk dit forum niet gehaald .
Ja, want dit forum is enorm pro-christelijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_71519822
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:37 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Je bent een schoft.

Ontopic: Treurig, maar geen uitzondering daar. Islamitische landen hebben het niet zo op godsdienstvrijheid.
Nee, christenen wel? Volgens jullie ga ik als afvallige branden in de hel.
Misschien beter dan levend verbrand maar ook jullie zijn geen lievertjes, zeker vroeger niet.
[..]
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:40:10 #12
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71519825
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:37 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Je bent een schoft.

Idd, het maakt mij niet uit dat het Christenen zijn, maar dat er mongolen rondlopen omdat die iets anders denken over allah en zijn broeders die meteen menen te moeten vermoorden, en überhaupt mensen levend verbranden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:41:42 #13
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71519853
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:39 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ja, want dit forum is enorm pro-christelijk.
Haha, lol
Alles is relatief
pi_71519864
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:40 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Misschien beter dan levend verbrand maar ook jullie zijn geen lievertjes, zeker vroeger niet.
Wijs mij aar eens christenen aan die willen dat jij naar de hel gaat, of zeggen dat je dat doet, en je het toewensen oid. Die zijn er niet.
pi_71519871
quote:

[..]

Dat je gaat 'branden' in de hel is niet een christelijk concept. En naar de hel gaan is je eigen keuze. Als jij niet bij God wilt horen, hoef je niet bij God te horen en ga je naar de plaats waar Hij niet is: de hel.
quote:
Zo bont als de moslims en atheïsten hebben wij het nooit gemaakt hoor.
pi_71519899
Graag op anoniem
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:46:23 #17
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71519922
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:45 schreef Mainport het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)_in_Somalie_46_doden

Ach, het waren maar negers.
Nee, nerd. Generaliseren doe je maar een deur verder
Alles is relatief
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:48:42 #18
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_71519965
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:38 schreef Aalbers het volgende:

[..]

Wie kaatste de bal dan? De christenen? Nee.

Als je het goed leest hebben andere moslims het gerucht de wereld in gebracht dat die christenen de koran wilde ontheiligen, dus de christenen kaatste daarom ook echt niet de bal.
Ik had het over mensen verbranden wiens religie niet aansluit bij dat van hun
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:51:21 #19
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_71520043
Die islamieten zijn gewoon fucking zieke kut figuren
Hoe ziek ben je om iemand anders levend te gaan verbranden, dat doe je toch niet!?
pi_71520048
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:43 schreef koningdavid het volgende:

Euh, niet? De Joden in de middeleeuwen, heksenjachten, kruistochten, slavernij. Ooit van gehoord?

Niet dat ik goedkeur wat hier gebeurt is, maar dat statement van jou is toch wel erg kortzichtig.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:52:59 #21
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71520082
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:51 schreef RickoKun het volgende:
Die islamieten zijn gewoon fucking zieke kut figuren
Hoe ziek ben je om iemand anders levend te gaan verbranden, dat doe je toch niet!?
Nou ja niet allemaal natuurlijk, maar dit is gewoon walgelijke shit van de bovenste plank
Alles is relatief
pi_71520084
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:48 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Ik had het over mensen verbranden wiens religie niet aansluit bij dat van hun
*Newsflash* Dat doen christenen al een paar honderd jaar niet meer hoor.
pi_71520096
Ach, 5 minuutjes branden in ruil voor een eeuwigheid in de hemel. Goeie deal lijkt mij.
pi_71520106
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:51 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Euh, niet? De Joden in de middeleeuwen, heksenjachten, kruistochten, slavernij. Ooit van gehoord?
Ja.
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:51 schreef Antaresje het volgende:
Niet dat ik goedkeur wat hier gebeurt is, maar dat statement van jou is toch wel erg kortzichtig.
Hoezo? Ik zeg niet dat er nooit erge dingen in naam van het christendom zijn gedaan, ik zeg alleen dat ze het niet zo bont gemaakt hebben als moslims en atheïsten.
pi_71520117
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:42 schreef Aalbers het volgende:

[..]

Wijs mij aar eens christenen aan die willen dat jij naar de hel gaat, of zeggen dat je dat doet, en je het toewensen oid. Die zijn er niet.
Misschien niet persoonlijk, maar als afvallige behoor je volgens de schrijvers van de bijbel niet naar de hemel te gaan.
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat je gaat 'branden' in de hel is niet een christelijk concept. En naar de hel gaan is je eigen keuze. Als jij niet bij God wilt horen, hoef je niet bij God te horen en ga je naar de plaats waar Hij niet is: de hel.
Een beetje wreed van jullie God om mensen die niet in hem geloven maar in een andere god daarvoor te straffen? Iemand die in een land als Pakistan geboren is is dus eigenlijk al gedoemd om in de hel te komen, alleen maar omdat het daar niet erg waarschijnlijk is dat ze daar het christendom aanhangt?
Ik ben vroeger gedoopt, dit zou dus betekenen dat mijn plaatsje in de hemel al is gereserveerd, jullie god is nogal vergevingsgezind en als ik voor de poort sta word ik daar dus gewoon binnen gelaten.
Lullig voor dat meisje van 5 jaar dat verkracht en vermoord is door haar atheïstische vader, immers, haar ouders hebben haar nooit gedoopt en ze heeft zelf geen keuze gehad om voor god te kiezen. Volgens het christendom zou dit meisje dus ook niet de hemel in mogen.
quote:
[..]

Dat betwijfel ik ten zeerste.
Ik noem alleen al de kruistochten. Of bijvoorbeeld dit, het eerste wat ik op google tegenkwam.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zotheid op 01-08-2009 19:01:05 ]
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')