http://www.ad.nl/bizar/34(...)or_borstknijpen.htmlquote:Jongen (13) gepakt voor borstknijpen
HOEVEN - De politie heeft een jongetje van 13 jaar uit Roosendaal aangehouden omdat hij een klasgenote van 15 jaar onzedelijk zou hebben betast in het zwembad in Hoeven (Noord-Brabant).
De jongen zou haar in het bosbad diverse keren onder water hebben geduwd, waarbij hij met zijn andere hand meerdere keren in haar borsten kneep. Bij een eerder conflict even daarvoor had hij ook al naar haar borsten gegrepen, aldus het slachtoffer.
Tegen de jongen is proces-verbaal opgemaakt. Na verhoor is hij vrijgelaten en mocht hij met zijn moeder mee naar huis. (ANP)
Breaking news? Weet je zeker dat het geen BNN was?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:00 schreef Meh7 het volgende:
Ja, ik zag het net al op CNN, "breaking news".
Wtf, wat voor een pedo's zitten er op die nieuwssites?quote:Als het meisje er net zo bij liep als het op de foto kan ik de drang om ze effe lekker beet te pakken en er zelfs lekker met je neus tussen te zitten wel begrijpen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:04 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wtf, wat voor een pedo's zitten er op die nieuwssites?
Voor straf tepelklemmetjes aanbrengen bij die viespeuk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:44 schreef Maximus.Proximus het volgende:
Waarom een proces verbaal?
Een goede ouderwetse draai om zijn oren en een week huisarrest. Dat is opvoerden.
quote:Tegen de jongen is proces-verbaal opgemaakt. Na verhoor is hij vrijgelaten en mocht hij met zijn moeder mee naar huis. (ANP)
Opvoerden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:44 schreef Maximus.Proximus het volgende:
Een goede ouderwetse draai om zijn oren en een week huisarrest. Dat is opvoerden.
Nee, dat kan toch niet meer in de huidige maatschappijquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:44 schreef Maximus.Proximus het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:04 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Volgens mij moet de definitie van pedo er maar weer eens bij gepakt worden...quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:03 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij moet de definitie van pedo er maar weer eens bij gepakt worden...
Is er dan aanleiding te geloven dat het om een allochtoon gaat?quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:48 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ik had toch op z'n minst verwacht dat men ondertussen hier al zou pleiten voor martelen van de jongen in kwestie.
want kleine meisjes hebben zulke borsten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:04 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |