Echt, wat mensen wel niet verzinnen om hun eigen klacht gegrond te maken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:45 schreef Bonzai. het volgende:
Want? Leg me eens uit waarom...![]()
Ironisch genoeg is het juist erg onvolwassen om voor niets open te staan.
Meestal vinden die mensen South Park dan weer wel OK, want dat is maatschappijkritisch. Naar iets kijken omdat het gewoon erg mooi getekend en sfeerrijk is mag natuurlijk niet![]()
Grow up![]()
Vaak zijn het ook tokkies die Cuck Norris adoreren
Hou eens op met trollen jijquote:
Vind je dat dan niet lekker, vieze pedoquote:
quote:
vroegah waren tekenfilms juist alleen voor volwassenen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:45 schreef Bonzai. het volgende:
Want? Leg me eens uit waarom...![]()
Ironisch genoeg is het juist erg onvolwassen om voor niets open te staan.
Meestal vinden die mensen South Park dan weer wel OK, want dat is maatschappijkritisch. Naar iets kijken omdat het gewoon erg mooi getekend en sfeerrijk is mag natuurlijk niet![]()
Grow up![]()
Vaak zijn het ook tokkies die Cuck Norris adoreren
Gewoon goed geproduceerde tekenfilms in het algemeen, waar veel creativiteit en kunde in zitquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Hangt maar net vanaf wat voor soort tekenfilms. De films van Pixar zijn wat mij betreft ook prima geschikt voor volwassenen![]()
Dus, welke tekenfilms bedoelt TS?
Het heet KLB, en ik heb niets beters te doenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:55 schreef pc-fr34k het volgende:
Mensen die zich ook maar een klein beetje aantrekken wat andere mensen vinden van activiteiten waarmee zij zich bezig houden.
Nee, want jij geeft totaal niets om wat anderen over je denkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:55 schreef pc-fr34k het volgende:
Mensen die zich ook maar een klein beetje aantrekken wat andere mensen vinden van activiteiten waarmee zij zich bezig houden.
Mja inderdaad, doe gewoon wat je leuk vind, who gives a fuck wat random mensen op fok ervan denkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:55 schreef pc-fr34k het volgende:
Je mag ze toch een beetje opvoeden door middel van een KLB-topicquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Mja inderdaad, doe gewoon wat je leuk vind, who gives a fuck wat random mensen op fok ervan denken
Anime fanboys hebben geen recht om op anderen te schelden. Trieste rotzooi.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:58 schreef zquing het volgende:
[..]
Nee, want jij geeft totaal niets om wat anderen over je denken, jij bent jij een uniek persoon
kut alto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |