Toetsenbord werkt, anders zou ik niet kunnen navigeren in 'geavanceerde opties voor windows' of in de Biosquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:25 schreef Anchor het volgende:
Even toetsenbord van buurman lenen, kijken of 't dan wel werkt. Blijkbaar werkt je toetsenbord wél voor het inlogscherm.
Is geen garantie dat hij onder Windows wel hoort te werken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:29 schreef Thomas04 het volgende:
[..]
Toetsenbord werkt, anders zou ik niet kunnen navigeren in 'geavanceerde opties voor windows' of in de Bios
Zowel muis als toetsenbord zijn met ps/2 aangesloten...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:41 schreef neo2000 het volgende:
In je bios USB legacy support danwel aan, danwel uit zetten?
Hmm.. Ps/2 doet het gewoonweg wel of gewoonweg niet. Misschien eens opstarten zonder tb en muis, hierna uitzetten, nogmaals opstaretn met tb + muis weer aangesloten? Met ps2 kan namelijk niet zoveel mis gaan..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:51 schreef Thomas04 het volgende:
[..]
Zowel muis als toetsenbord zijn met ps/2 aangesloten...
Heeft die verandering in bios dan nut?
De computer werkte correct, tot dat hij heropgestart werd na een netwerkkaart probleem...
Zonder toetsenbord wil hij helemaal niet opstarten, geeft dan foutmelding dat ik tb moet insteken...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hmm.. Ps/2 doet het gewoonweg wel of gewoonweg niet. Misschien eens opstarten zonder tb en muis, hierna uitzetten, nogmaals opstaretn met tb + muis weer aangesloten? Met ps2 kan namelijk niet zoveel mis gaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |