nopequote:Op zondag 2 augustus 2009 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, dat scheelt![]()
maar je bent nog heel jong, let maar op als je wat ouder bent, dan komen de vragen.![]()
Heb je oudere broers of zussen? zijn die getrouwd?
o, je bent enigs kind. Dan zal je straks helemaal de druk van ze krijgen om kleinkinderen te produceren.quote:
oh nee heb 3 broers las verkeerdquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, je bent enigs kind. Dan zal je straks helemaal de druk van ze krijgen om kleinkinderen te produceren.![]()
Zeg maar dat ze een hondje moeten nemen hahahah
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:18 schreef Eustace. het volgende:
Zijn ouders: 'en, was het leuk bij je vriendin in Groningen?'
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:18 schreef Eustace. het volgende:
Wat zouden de consequenties zijn als ie uit de kast komt?quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:18 schreef Eustace. het volgende:
Hij woont in vrij 'besloten' gemeenschap, ons kent ons-idee. Weten zijn ouders het> weet zijn broer het> weten al zijn vrienden het. Domino-effect. Geen idee wat er zal gebeuren, dat weet niemand, het is gewoon een erg grote stap voor hem.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat zouden de consequenties zijn als ie uit de kast komt?
Nee, hij zegt for christ sake elke keer eerlijk dat 'ie naar mij gaat.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
heeft ie tegen zijn ouders gezegd dat ie naar een meissie ging?
zit je weer aan de whiskeyquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
oh nee heb 3 broers las verkeerd
Als jij al als vriendin wordt aangeduid, trust me bitch, dan weten zijn ouders het echt wel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:24 schreef Eustace. het volgende:
[quote]
Nee, hij zegt for christ sake elke keer eerlijk dat 'ie naar mij gaat.
Ja... het kan goed uitpakken of slecht uitpakken, maar het is sowieso inderdaad een hele verandering... Maar wel kut.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:24 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hij woont in vrij 'besloten' gemeenschap, ons kent ons-idee. Weten zijn ouders het> weet zijn broer het> weten al zijn vrienden het. Domino-effect. Geen idee wat er zal gebeuren, dat weet niemand, het is gewoon een erg grote stap voor hem.
[..]
Nee, hij zegt for christ sake elke keer eerlijk dat 'ie naar mij gaat.
Maar het "weten" en het uit je zoons mond horen is toch heel wat anders.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als jij al als vriendin wordt aangeduid, trust me bitch, dan weten zijn ouders het echt wel.![]()
Voor jou toch ook beter als ie uit de kast is, toch? heb je al die bullshit niet.![]()
Tuurlijk, daarom kan ie toch beter uit de kast komen? Want zijn ouders noemen Eustace toch 'zijn vriendin'quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar het "weten" en het uit je zoons mond horen is toch heel wat anders.
Dat was mijn moeders eerste opmerking, nadat ze een beetje over de shock heen was.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
o, je bent enigs kind. Dan zal je straks helemaal de druk van ze krijgen om kleinkinderen te produceren.![]()
Bullshit zou ik het niet noemen, meer het geheim wat je weerhoudt van jezelf kunnen zijn. Ik denk overigens dat ze het écht niet weten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als jij al als vriendin wordt aangeduid, trust me bitch, dan weten zijn ouders het echt wel.![]()
Voor jou toch ook beter als ie uit de kast is, toch? heb je al die bullshit niet.![]()
Ik accepteer het zeker. Ik sta hem bij onder welke omstandigheden dan ook, ik weet immers hoe lastig het kan zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja... het kan goed uitpakken of slecht uitpakken, maar het is sowieso inderdaad een hele verandering... Maar wel kut.
Geloof alleen wel dat jij de situatie wel accepteert, toch?
Zn ouders denken juist dat Eustace een cover story is en dat hij eigrnlijk gewoon een vriendin heeftquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat was mijn moeders eerste opmerking, nadat ze een beetje over de shock heen was."Oh, ik krijg geen kleinkinderen van je?
"
Doet me denken aan de eerste reactie van mijn moeder toen ik vertelde dat mijn allereerste relatie ooit uit was: 'oh, had hij dat niet eerder kunnen zeggen want we hebben nu net zo'n NS-voordeelkaart gekocht.'quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat was mijn moeders eerste opmerking, nadat ze een beetje over de shock heen was."Oh, ik krijg geen kleinkinderen van je?
"
Z'n familie kan het toch gewoon stilhouden als 'ie dat vraagt?quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:24 schreef Eustace. het volgende:
Hij woont in vrij 'besloten' gemeenschap, ons kent ons-idee. Weten zijn ouders het> weet zijn broer het> weten al zijn vrienden het. Domino-effect. Geen idee wat er zal gebeuren, dat weet niemand, het is gewoon een erg grote stap voor hem.
Dat dus. Alhoewel, zijn moeder heeft Hyves. We sturen wel expres heterokrabbels naar elkaar zo van 'ey, zie ik je morgen dan kunnen we ff chillen je weet' (quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zn ouders denken juist dat Eustace een cover story is en dat hij eigrnlijk gewoon een vriendin heeft
smart!quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zn ouders denken juist dat Eustace een cover story is en dat hij eigrnlijk gewoon een vriendin heeft
Ze hoopt nog steeds volgens mij.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
dus ze zat toch wel ergens te hopen![]()
hoe oud ben jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |