O, als dat waar is, dan kan ik dat beter wel doen. I'm living a lie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommigen zeggen wellicht dat met God in je hart het juist de makkelijke weg is.
nee dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:02 schreef Weemz het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal... Goed dat ik er niet voor kies om voor mijn sexualiteit uit te komen vanwege mijn geloof bedoel je?
Ahah, ja weet je. Ik ga niet alleen voor het geloof naar de kerk. Het is ook heel erg een social thing. Veel vrienden zitten daar enz. En gelukkig merk ik (in ieder geval binnen mijn eigen kerk) weinig van dat 'veroordelen', al zullen er vast een paar zijn...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:09 schreef mike_hunt het volgende:
nee dat bedoel ik niet.
Wat ik bedoel is dat je niet de kerk je rug toekeert omdat ze je 'veroordelen' omdat je homo bent. Hetgeen niets te maken heeft hoe oprecht je liefde voor God is terwijl je 'gelovige naasten' dat wel veroordelen. (je homosexualtiteit), u know what i mean?
Want we hebben net flink getafeld en er gingen veel flessen wijn er doorheen
dus je zit er niet mee? hebben ze het er vaak over? Ga je dan met ze in discussie? of is hetquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:12 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ahah, ja weet je. Ik ga niet alleen voor het geloof naar de kerk. Het is ook heel erg een social thing. Veel vrienden zitten daar enz. En gelukkig merk ik (in ieder geval binnen mijn eigen kerk) weinig van dat 'veroordelen', al zullen er vast een paar zijn...
ben jij gelovig?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ervaring is dat je zowel progressieve 'kerken' (kergenootschappen, dingen ik weet niet precies hoe het genoemd wordt) als conservatieve.
Neen. Maar ook niet bijzonder afkerig van geloof. Mijn beste vriendinnetje op de middelbare school was wel gelovig, maar hun dominee was zelf homofielquote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:21 schreef wonderer het volgende:
Je mag van die gelovigen best homo zijn. Je mag er alleen niks mee doen.
Terwijl ze zelf op zondag vooraan in de kerk zitten en tussen de diensten op zondag thuis, de eigen dochters even "op schoot nemen"quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:21 schreef wonderer het volgende:
Je mag van die gelovigen best homo zijn. Je mag er alleen niks mee doen.
Ik woon nu een aantal jaar in NY en van al die verhalen van de kerken in Amerika gaat het leeuwendeel over jongetjes. Tuurlijk ook de occasional meisjes maar toch...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf op zondag vooraan in de kerk zitten en tussen de diensten op zondag thuis, de eigen dochters even "op schoot nemen"
quote:
ja het is er schering en inslagquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:34 schreef Baltar het volgende:
In Amerika zijn die priesters gewoon psycho's
Homofiel, dat vind ik zo'n naar woord.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Maar ook niet bijzonder afkerig van geloof. Mijn beste vriendinnetje op de middelbare school was wel gelovig, maar hun dominee was zelf homofiel.
Volgens mij wel minder in NL dan dat het in Amerika gebeurdquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja het is er schering en inslagin Nederland hoor ik dat niet. (zal ongetwijfeld wel gebeuren.
![]()
Ik was er na de bootjes helemaal klaar mee ...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ben je nu al terug? je ging toch naar Amsterdam?
ja tering man. Vooral de kerken in Boston had het te verduren. Bijna alle priesters daar kregen een lawsuit. Het is buiten rechtbank afgehandeld. Miljoenen werden er betaald aan de slachtoffers.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Volgens mij wel minder in NL dan dat het in Amerika gebeurd
zie je wel stelletje zuupschuuten daarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
Carlos ging net weer effe een doorslobbertje halen, maar ik moet zeggen dat wijnflessen met schroefdop toch best wel handig is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |