que?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wij staan op de black list van de johova's
geen idee, maar ze komen hier nooit meerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que?![]()
Dan heb je het wel heel bont gemaakt. Vertel, wat heb je gedaan? bedreigd met een gun? honkballknuppel?
quote:
Leuk he, zo blij zijn met een nieuw speeltje?quote:
ja dat heb ik altijd met alle nieuwe dingen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk he, zo blij zijn met een nieuw speeltje?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier kwamen een keer jehova's aan de deur.
"Goedemorgen. Wij komen een vrolijke boodschap brengen" En duwen een blaadje in mijn hand. Ik bedank ze en gooi de deur dicht. Loop terug naar binnen en bekijk zo de eerste regel van dat blaadje "HET EIND VAN DE WERELD IS NABIJ" (oid).
Vrolijke boodschap.
Nee, om de 2 jaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik doe vrij weinig met telefoon. bellen, texting, dat is het.
Ben jij zo'n iemand die om de paar maanden een nieuwe tel. heeft?
Ja. ^^quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk he, zo blij zijn met een nieuw speeltje?
Tot dusver werkt hij perfect.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Doet ie het ook echt goed dan?
maar god houd wel van jequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier kwamen een keer jehova's aan de deur.
"Goedemorgen. Wij komen een vrolijke boodschap brengen" En duwen een blaadje in mijn hand. Ik bedank ze en gooi de deur dicht. Loop terug naar binnen en bekijk zo de eerste regel van dat blaadje "HET EIND VAN DE WERELD IS NABIJ" (oid).
Vrolijke boodschap.
He'd better.quote:
jij bent toch ook gelovig? Krijg jij geen bullshit? Of ben je niet uit de kast?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:44 schreef Weemz het volgende:
En toch hé...
Gaat het altijd wel weer een keer over het geloof.
quote:
Ja, en heel soms, en jawel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:51 schreef mike_hunt het volgende:
jij bent toch ook gelovig? Krijg jij geen bullshit? Of ben je niet uit de kast?
Als ze er allemaal heen gaan dan bouwen we daar toch een goed feestje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:54 schreef wonderer het volgende:
Een of andere onverlaat had "homo's gaan naar de hell" op een brug bij de pride gespoten.
Vind ik het toch wel bewonderenswaardig dat je niet de makkelijkste weg neemt. Of te wel je rug toekeren.quote:
Sommigen zeggen wellicht dat met God in je hart het juist de makkelijke weg isquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vind ik het toch wel bewonderenswaardig dat je niet de makkelijkste weg neemt. Of te wel je rug toekeren.
Die snap ik niet helemaal... Goed dat ik er niet voor kies om voor mijn sexualiteit uit te komen vanwege mijn geloof bedoel je?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
Vind ik het toch wel bewonderenswaardig dat je niet de makkelijkste weg neemt. Of te wel je rug toekeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |