ik weet genoeg dingen ermee te doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Met 27,5 miljoen duurt het eff hoor. Sowieso het lijkt alsof mensen minder happig zijn om een staatslot te kopen, 15 euro uitgeven voor een winkans van 1 op 5 miljoen ofzo.
En daarnaast wat moet een mens met zoveel geld.
hoe laat ga jij naar sneakerz?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Poe poe, ik kan gerardo straks helemaal het hof maken in 't Spaans
Con mi pelotas rosas en el mano
dat is op voordat je het weet kiddoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Met 27,5 miljoen duurt het eff hoor. Sowieso het lijkt alsof mensen minder happig zijn om een staatslot te kopen, 15 euro uitgeven voor een winkans van 1 op 5 miljoen ofzo.
En daarnaast wat moet een mens met zoveel geld.
Caracas!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pelotas rosas is wel heel letterlijk vertaald.![]()
Je bedoelt toch je ballen?
cogones
e.g. No me toques los cogones.
Neequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:06 schreef Andyvie het volgende:
Ang3l: weet je die woorden volgende week ook nog?
Als je onverstandig met geld omgaat dan maakt niet uit hoeveel je hebt dan is het zo weg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is op voordat je het weet kiddo
hoofdstad van Venezuela?quote:
Volgens mijn Spaanse collega zijn caracas ook cojones grande.quote:
waar wil je dat ik ben?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:17 schreef samjustme het volgende:
Mike ben je nu nog steeds in VS of ergens anders
Ben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Liefde doet gekke dingen met je, Ang3l! Straksontdooi
je nog.
Nee.quote:
Kenknie.quote:Ow, leuke nieuwe cd: Florence + The Machine ............ Lungs
Cabrón!quote:
Leren kennen dan.quote:Kenknie.
quote:
Ahwquote:Word in spanish with many different meanings. The real meaning is the male goat.
O oh...quote:Female is cabra and male is cabron. But slang use is far more common.
quote:Depending on countries it seems to have somehow different but similar meanings. A good definiton that would apply in almost all Spanish speaking countries would be asshole-fucker-bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |