Ach ze moeten ergens een grens trekken. Als 3 dagen jonger dan 18 goed is, komt straks de volgende die 6 dagen jonger is, maarja dat is ook zo'n klein verschil, dat kunnen ze wel door de vingers zien. Dan komt iemand die 9 dagen jonger is, etc...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 04:07 schreef Andyy het volgende:
Net wou ik een CD kopen van een site, kon niet omdat ik nog niet meerderjarig ben, ik ben het al over godverdomme drie dagen
Dus, eens met de klacht
Wees nou voorzichtig, FOK!forum heeft veel last van komma & letter neukerds.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 04:01 schreef anne85 het volgende:
Ben ik de enige die compleet gestoord wordt van alle regeltjes en wetjes in ons landje?Werkelijk elk bedrijf kan allerlei belachelijke regelingen invoeren, vaak ten ongenoegen van de klant. De afgelopen 6 maanden heb ik al overhoop gelegen met: de belastingdienst, de postbank, t-mobile, IBgroep, Telfort en zo zou ik nog wel even door kunnen gaan ( gelukkig ben ik wel vaak in het gelijk gesteld)... maar het lijkt soms echt een puinhoop bij zulke bedrijven....
![]()
Het kost ontzettend veel tijd, gezeik en echt... ontzettend deprimerd!!!![]()
Heb ik gewoon pech, of klampt half Nederland met allerlei gezeur?
Je kunt jouw posts ook gewoon editten..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:11 schreef anne85 het volgende:
belastingdienst = Belastingdienst
postbank = Postbank
t-mobile = T-mobile
deprimerd = deprimerend
klampt = kampt
![]()
Met mijn oprechte excuses aan alles letterzeikerds
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:16 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Je kunt jouw posts ook gewoon editten..
En je woont in Ohio, USA, en je hebt last van Nederland? Knap.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 04:01 schreef anne85 het volgende:
Ben ik de enige die compleet gestoord word van alle regeltjes en wetjes in ons landje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |