abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71508419
Ben ik de enige die compleet gestoord word van alle regeltjes en wetjes in ons landje? Werkelijk elk bedrijf kan allerlei belachelijke regelingen invoeren, vaak ten ongenoegen van de klant. De afgelopen 6 maanden heb ik al overhoop gelegen met: de Belastingdienst, de Postbank, T-mobile, IBgroep, Telfort en zo zou ik nog wel even door kunnen gaan ( gelukkig ben ik wel vaak in het gelijk gesteld)... maar het lijkt soms echt een puinhoop bij zulke bedrijven....

Het kost ontzettend veel tijd, gezeik en echt... ontzettend deprimerend!!!

Heb ik gewoon pech, of kampt half Nederland met allerlei gezeur?

[ Bericht 0% gewijzigd door anne85 op 01-08-2009 06:21:05 ]
pi_71508431
En daar maak je je nu druk om? Je bent echt niet goed wijs.
Graag op anoniem
  FOK!fotograaf zaterdag 1 augustus 2009 @ 04:07:09 #3
145146 Andyy
pi_71508441
Net wou ik een CD kopen van een site, kon niet omdat ik nog niet meerderjarig ben, ik ben het al over godverdomme drie dagen
Dus, eens met de klacht
pi_71508473
Bureaucratie begint waar management faalt.

Voorbeeldje binnen ons bedrijf: ik geef al 2 maanden aan dat we het werk op onze afdeling niet af krijgen en dat we personeel nodig hebben. Geen reactie. Heb vorige week een gesprek van 20 minuten gehad dat we slechts 60% van het werk af krijgen. Kreeg ik een compliment dat de afdeling zo goed draaide, want andere afdelingen draaiden rond de 50%. Heb ook aangegeven dat 2 man op het punt staan overspannen te worden. Maakte niks uit.. want (en nu komt het) ik moest de zaak maar in de soep laten lopen want op die manier kan ik aantonen dat ik meer personeel nodig heb.

In Januari hebben we het moeilijk gehad maar sinds februari maakt het bedrijf alweer winst, en sinds juni echt vette winst. Maar vanwege de bureaucratie moet ik eerst alles in de soep laten lopen, mensen overspannen naar huis laten gaan enzelf een slechte beoordeling krijgen (want mijn beoordeling hangt af van de prestaties van de afdeling...) en dan pas krijg ik er 2 personen bij.
Terwijl ik nu met 2 man erbij met gemak 20-30% meer productie kan draaien, en dat zou meer opleveren dan dat die 2 extra personen zouden kosten.

Terechte klacht dus wat mij betreft, zeker omdat jij het over een nog grotere schaal hebt.
pi_71508493
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 04:07 schreef Andyy het volgende:
Net wou ik een CD kopen van een site, kon niet omdat ik nog niet meerderjarig ben, ik ben het al over godverdomme drie dagen
Dus, eens met de klacht
Ach ze moeten ergens een grens trekken. Als 3 dagen jonger dan 18 goed is, komt straks de volgende die 6 dagen jonger is, maarja dat is ook zo'n klein verschil, dat kunnen ze wel door de vingers zien. Dan komt iemand die 9 dagen jonger is, etc...
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 05:59:55 #6
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_71508653
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 04:01 schreef anne85 het volgende:
Ben ik de enige die compleet gestoord wordt van alle regeltjes en wetjes in ons landje? Werkelijk elk bedrijf kan allerlei belachelijke regelingen invoeren, vaak ten ongenoegen van de klant. De afgelopen 6 maanden heb ik al overhoop gelegen met: de belastingdienst, de postbank, t-mobile, IBgroep, Telfort en zo zou ik nog wel even door kunnen gaan ( gelukkig ben ik wel vaak in het gelijk gesteld)... maar het lijkt soms echt een puinhoop bij zulke bedrijven....

Het kost ontzettend veel tijd, gezeik en echt... ontzettend deprimerd!!!

Heb ik gewoon pech, of klampt half Nederland met allerlei gezeur?
Wees nou voorzichtig, FOK!forum heeft veel last van komma & letter neukerds.
pi_71508666
belastingdienst = Belastingdienst
postbank = Postbank
t-mobile = T-mobile

deprimerd = deprimerend

klampt = kampt

Met mijn oprechte excuses aan alles letterzeikerds
pi_71508667
Goed dat eindelijk iemand de bureaucratie in Nederland eens aan de kaak stelt!!!
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_71508670
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 06:11 schreef anne85 het volgende:
belastingdienst = Belastingdienst
postbank = Postbank
t-mobile = T-mobile

deprimerd = deprimerend

klampt = kampt

Met mijn oprechte excuses aan alles letterzeikerds
Je kunt jouw posts ook gewoon editten..
pi_71508673
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 06:16 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]

Je kunt jouw posts ook gewoon editten..
Sorry, nieuw hier maar = gelukt
pi_71508674
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 06:22 schreef anne85 het volgende:

[..]

Sorry, nieuw hier maar = gelukt
pi_71509795
Van die mensen die met iedereen onenigheid hebben, maar dat het niet aan hun ligt.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:37:29 #13
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_71510150
Gewoon op Geert stemmen. Die lost alles op.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:38:59 #14
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_71510171
Al die pakken-dragende kutzakken die de hele dag in z'n kantoortje zitten domme regeljes te verzinnen en neerkijken op mensen die echt werk verrichten, sterf !
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:08:44 #15
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_71510580
Ik heb het zelf ondervonden. Ik wil namelijk voor mijzelf beginnen, dus ging ik met een keurig ondernemingsplan naar diverse banken om een minimale financiering te vragen. Ze hadden niet eens een letter gelezen van mijn plan of ik werd al afgewezen, vanwege een aantal bkr noteringen van een aantal jaar terug. En als ik dan een dag later lees dat diezelfde banken voor miljarden euro's aan steun krijgen van de overheid, zakt mijn broek spontaan van mijn reet. Lekkere overheid hebben wij.

En als je vraagt, kan de gemeente of de overheid mij helpen/steunen voor het op weg helpen van mijn onderneming, ja nee dat is niet mogelijk. Maar wel idiote instanties en stichtingen subsidies verlenen.

Ook zoiets moois, elke gemeente heeft een informatielijn. Dan bel je voor informatie, ja meneer maar daar ga ik niet over. Nou verbind me dan door met diegene die daar wel verstand van heeft. Ja dat ik kan niet doen. GVD.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:18:13 #16
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71510723
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 04:01 schreef anne85 het volgende:
Ben ik de enige die compleet gestoord word van alle regeltjes en wetjes in ons landje?
En je woont in Ohio, USA, en je hebt last van Nederland? Knap.
Doe gewoon alles daar regelen in USA, je hebt daar toch ook banken en telecomaanbieders?
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_71514362
Eens met klacht, allemaal belachelijke dingen! Zo kan ik mijn post van mijn provider niet naar mijn nieuwe adres overschrijven omdat ik geen vaste telefoonaansluiting heb ! Dat is toch achterlijk, ik betaal gewoon elke maand mijn rekening alleen ze blijven hem naar mijn oude adres sturen en verrekken het echt te veranderen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')