Nou dat Zotheid zo zegt van: hey zal ik morgen ook naar Groningen komen? En jij: ja hoor kun je mooi m'n vader en opa helpen. Zotheid wilde natuurlijk alleen met jou "verven" MAAR DAT FEEST GAAT DAN MOOI NIET DOOR.quote:
Ooh op die manierquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dat Zotheid zo zegt van: hey zal ik morgen ook naar Groningen komen? En jij: ja hoor kun je mooi m'n vader en opa helpen. Zotheid wilde natuurlijk alleen met jou "verven" MAAR DAT FEEST GAAT DAN MOOI NIET DOOR.![]()
![]()
Je dacht toch niet dat ik het suf vind dat je met je vader en opa gaat verven, of wel?
Ik verdenk jullie daar ook van, jullie sluiten mij buiten. Allemaal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lamon denkt dat ik en andere KLB'ers van mijn leeftijd dat doen op msn en dan afspreken hoe we hem af gaan kraken. It's a conspiracy!
Ik vind jou nooit suf.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh op die manierja ik dacht dat je bedoelde dat je dat suf vond ja
!
Hoezo? Die dingen lopen heerlijk!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind jou nooit suf.
Alleen wanneer je Birkenstocks draagt.![]()
IK WIL BEST HAAR VADER EN OPA HELPEN HOOR.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou dat Zotheid zo zegt van: hey zal ik morgen ook naar Groningen komen? En jij: ja hoor kun je mooi m'n vader en opa helpen. Zotheid wilde natuurlijk alleen met jou "verven" MAAR DAT FEEST GAAT DAN MOOI NIET DOOR.![]()
![]()
Je dacht toch niet dat ik het suf vind dat je met je vader en opa gaat verven, of wel?
Ik wist dat die ging komen.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lamon denkt dat ik en andere KLB'ers van mijn leeftijd dat doen op msn en dan afspreken hoe we hem af gaan kraken. It's a conspiracy!
Dat denkt hij echtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik verdenk jullie daar ook van, jullie sluiten mij buiten. Allemaal.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind jou nooit suf.
Alleen wanneer je Birkenstocks draagt.![]()
Ik had ze aan naar Barcelona en toen kreeg ik een blaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoezo? Die dingen lopen heerlijk!
Doe jij ook wel eens je penis tussen je benen klemmen voor de spiegel?quote:
Onlangs?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe jij ook wel eens je penis tussen je benen klemmen voor de spiegel?
Zou ik wel doen als ik een penis had. En daarna zou ik fappen tot ik erbij neer vielquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe jij ook wel eens je penis tussen je benen klemmen voor de spiegel?
Mijn opa is doodgegaan aan 80 jaar zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:29 schreef Biogarde het volgende:
HAHAHA!!![]()
![]()
![]()
Wat een dingenZijn wel hip wanneer je 80 bent.
Mijne is overleden tijdens WO II.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn opa is doodgegaan aan 80 jaar zijn.
Mijne is overleden op het wo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijne is overleden tijdens WO II.
Dronken posten op de wachttorenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijne is overleden tijdens WO II.
posten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dronken posten op de wachttoren![]()
![]()
![]()
![]()
!1;dd
Nee, tijdens het skiën.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dronken posten op de wachttoren![]()
![]()
![]()
![]()
!1;dd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |