Op verzoek per PMquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had nog stiekem gehoopt dat Ang3l hier zijn dudesnude password had gepost, maar neej..
Weer blij dat je er nu weer een jaar vanaf bent.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:14 schreef Stroekie het volgende:
dank voor alle goede wensen
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van..
noodzakelijk kwaad ben ook liever gast dan gastheer op feestjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weer blij dat je er nu weer een jaar vanaf bent.
Ja, niet dat ik niet nieuwsgierig ben.quote:
Die ene foto gelieve niet op fok te plaatsenquote:
training voor aussie booz camp?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:42 schreef Baltar het volgende:
En de nummering klopt wederom weer eens niet![]()
Zo, al een fles witte wijn achter de kiezen
komt goed! Is ook MIJN verjaardagscadeauquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ene foto gelieve niet op fok te plaatsen
Die met de bloemetjesstring?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ene foto gelieve niet op fok te plaatsen
Ja die op je tafel en bedquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die met de bloemetjesstring?
wachtrij misschienquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:50 schreef Vlarp het volgende:
Ik zit net te kijken, maar ik heb nog geen PM
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt goed! Is ook MIJN verjaardagscadeau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |