god, jij bent scherp na een fles wijn! Ik had het niet eens gezien. Goed, ik heb ook meer op.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:42 schreef Baltar het volgende:
En de nummering klopt wederom weer eens niet![]()
Zo, al een fles witte wijn achter de kiezen
ik heb niks op en ik zag het nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
god, jij bent scherp na een fles wijn! Ik had het niet eens gezien. Goed, ik heb ook meer op.
quote:
Hier nu ook opeens.quote:
elke kermis isquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
dat is toch algemeen bekend?!
Alhoewel de kermis in A'dam/A'veen een hoog bontkraaggehalte had. Tenminste, vroeger..
ja, maar je zal je bril wel niet op hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb niks op en ik zag het niet
Baas boven baasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
god, jij bent scherp na een fles wijn! Ik had het niet eens gezien. Goed, ik heb ook meer op.
of het zal me een worst wezen of de nummering kloptquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar je zal je bril wel niet op hebben.
ik heb nog nooit in bairro alto op straat gelegen *whistle*quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
net zoals Bairro Alto![]()
-edit- alleen hebben wij hier Fado in plaats van Flamenco
ja gevoel is onbeschrijfbaar, als ik in amsterdam ben in zomermaanden wil ik ook altijd buitenstaan en zijn maar het is het net niet ofzoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
flut straatje![]()
klopt! hier leeft men meer op straat.
Kermisquote:
quote:
Onder invloed ja... Dus dat noemen ze een excuusquote:
klopt omdat als je buiten wilt roken, je glas binnen moet laten staan. Net zoals in NY. Echt kut!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[quote]ja gevoel is onbeschrijfbaar, als ik in amsterdam ben in zomermaanden wil ik ook altijd buitenstaan en zijn maar het is het net niet ofzo
Gut jij kriijgt wel heel veel namen hierzo, Mieke Ass up Face down/up, Bonniequote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zal wel meer baas boven bonnie zijn.
Nee, hoor, ook dan wie zich brand moet op de blaren zittenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Onder invloed ja... Dus dat noemen ze een excuus
tuurlijk, kermis an sich is leuk, de attracties and stuff. Maar er waren altijd vechtpartijen en dat soort bullshit. Ook openlijk drugs gebruiken.quote:
Dat laatste vooral. Echt. Een en al Nuno's. Sieraden, glim glim, gel etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |