Chiks voor jou:quote:Op zondag 1 januari 2012 15:55 schreef grrrbeer het volgende:
Kunnen we dat kind nu eindelijk eens laten rusten, met die verschrikkelijke uiers van d'r? Dank u.
OMFG, het prototype bierzuipende, tandpastatubedopje-niet-op-de-tube-terugdoende, schaar-wint-van-steen-en-papier-verkondigende, ongeschoren, ruftende, mannen mishandelende, eetwedstrijd winnende, door de KNVB als speler geroyeerde pot komt binnenwandelenquote:
Na al die jaren sta ik als een muur achter deze uitspraakquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
One thing's for sure: ze is wel lekker
hihi, een blinde muurquote:Op zondag 1 januari 2012 15:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Na al die jaren sta ik als een muur achter deze uitspraak
Huh? Ben je wel hetero jongen.quote:Op maandag 28 december 2009 22:01 schreef Mikkie het volgende:
Ze is echt lelijk. En die tieten zijn een maatje te groot.
Geloof het of niet, maar BIER EN DIKKE TIETE HUHUHUHUHU roepen is minder toonbeeld van woeste mannelijkheid dan je wellicht zou denkenquote:
En dat soort uitspraken doen vooral emo's en metro's van 1.55 hoogquote:Op zondag 1 januari 2012 17:57 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar BIER EN DIKKE TIETE HUHUHUHUHU roepen is minder toonbeeld van woeste mannelijkheid dan je wellicht zou denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like, totally mequote:Op zondag 1 januari 2012 22:12 schreef blek het volgende:
[..]
En dat soort uitspraken doen vooral emo's en metro's van 1.55 hoog
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:40 schreef iBenny het volgende:
...dan zal het vast deze foto wordenMooie dame als ik ooit.... laten we het daar maar bij houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
...dan zal het vast deze foto wordenKale flamouse, for sure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
...dan zal het vast deze foto wordenHoe lang zal ze zich voorbereid hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:12 schreef blek het volgende:
[..]
En dat soort uitspraken doen vooral emo's en metro's van 1.55 hoog
Je bent gekquote:
Wat.quote:
Deze maakt ook weinig kans:quote:Op zondag 1 januari 2012 23:50 schreef StevenHyde het volgende:
Deze zal t nie worden denk ik;
http://www.nufoto.nl/foto(...)12-groot-succes.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik denk van niet. Ze lijkt me best wel bij de tijd dus ze zal een net driehoekje hebben.quote:
Ja maar jij vindt alle meisjes vies dus dat telt niet.quote:
Goeie tieten, jammer van de restquote:Op zondag 1 januari 2012 23:50 schreef StevenHyde het volgende:
Deze zal t nie worden denk ik;
http://www.nufoto.nl/foto(...)12-groot-succes.html
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |