Ooit bij flevocall gewerkt, in lelystad. Ik zou naar almere gaan, en ben ook daar geweest. Krijgt daar onv. 5,75 per uur dacht ik. Exclusief bonus.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:11 schreef crass het volgende:
En wat zou je dan verdienen bij Abc telemarketing?
Ze betalen best goed, relatief gezien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:40 schreef FP128 het volgende:
Callcenters en goed betaalt in 1 zin... Dat klopt niet.
Ik bedoelde het zeker niet neerbuigend hoor. Gasten is voor mij geen negatief woord. Ik ben zelf lang technisch helpdesker geweest in-house bij een provider, en die heeft op een gegeven moment de helpdesk ge-outsourced naar Unamic. En ik heb daar een tiental alleraardigste en enthousiaste klant-contact representatives de fijne kneepjes van het vak bijgebracht, vooral het technische gedeelte.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:44 schreef Rising het volgende:
@Farenji, ben benieuwd welke * gasten* jij dan welke training hebt gegeven? wij noemen de mensen die er werken namelijk gewoon adviseurs dan wel medewerkers.
Yep, de provider in kwestie bestaat inmiddels niet meer, dan weet je vast wel welke het was.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:33 schreef Rising het volgende:
Tja dat kunnen niet zo gek veel providers geweest zijn dan
Ik werk er namelijk al een aantal jaren
Ah je bedoelt mensen plat spammen met rotzooi waar ze niet op wachten ?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:34 schreef V.en.A het volgende:
Wat je ook kan doen is een baantje als informateur zoeken of zelf zo'n bedrijf opzetten. Het enige wat je nodig hebt zijn e-mail adressen, die kan je kopen of zelf verzamelen. Vervolgens stuur je mensen informatie over producten, als ze iets kopen krijg jij een percentage!
Vaak wordt hierover negatief gedaan maar daar hoef je je niets van aan te trekken. Je verstrekt immers alleen informatie.
No shit Sherlock.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:52 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ah je bedoelt mensen plat spammen met rotzooi waar ze niet op wachten ?
De pro onder de providers!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:44 schreef Rising het volgende:
Als het een internet provider was...klinkt het als Demon Internet...
Hey collegaquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:33 schreef Rising het volgende:
Tja dat kunnen niet zo gek veel providers geweest zijn dan
Ik werk er namelijk al een aantal jaren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |