Ik vind 'm wel schattig eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:24 schreef HuHu het volgende:
Hey ThaOMG. Ten eerste lurk je in mijn fotoboek zonder te reageren. Ten tweede kan ik niet in jouw fotoboek reageren, want die zit dicht. Ten slotte loop je ook nog te kutten hier.
Doe normaal.
laat me raden, je hebt een vriendjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:23 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Ik zit juist telkens helemaal vol gepland o_O... heb nog maar een dag in de vakantie echt niks gedaan... (vandaag)
Neequote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:24 schreef HuHu het volgende:
Hey ThaOMG. Ten eerste lurk je in mijn fotoboek zonder te reageren. Ten tweede kan ik niet in jouw fotoboek reageren, want die zit dicht. Ten slotte loop je ook nog te kutten hier.
Doe normaal.
Niemand lurkt ongesnapt in mijn fotoboek!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:27 schreef Desunoto het volgende:
In fotoboeken lurken zonder te reageren.. dat is ook wel een catastrofe hoor. Dat dat kan op het internet.
Ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:26 schreef Jeoom het volgende:
[..]
laat me raden, je hebt een vriendje
Laat maar, ik ben gewoon fucking eenzaam
Ik wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Niemand lurkt ongesnapt in mijn fotoboek!
haha ik zeik maar watquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dan ben je 8 jaar te laat op FOK!. Vroeger was er daten.fok.nl voor mensen zoals jij.
Welke PM ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij krijgt binnenkort een 48-uurs ban. Zodra een modje mijn PM leest.
Serieus?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dan ben je 8 jaar te laat op FOK!. Vroeger was er daten.fok.nl voor mensen zoals jij.
netjes danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:27 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Ook.. maar ik zie hem niet elke dag hoor... heb ook nog andere bezigheden
... werk en vriendinnen enzo... en nog op vakantie enzo.. pff wat druk
Anonieme fokker.quote:
Jaquote:
Geloof me, ik zie je ook al lurk je anoniem.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Anonieme fokker.![]()
Heb het maar naar anoniem surfen veranderd om die "je lurkte zonder te posten" reacties te voorkomen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
Geloof me, ik zie je ook al lurk je anoniem.
Laatst had ik je gelurkt en je had het niet gezien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Geloof me, ik zie je ook al lurk je anoniem.
Laminaat of zeil?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:32 schreef ThaOMG het volgende:
Ik ga masturberen op floor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |