Doe het gewoon klote sitequote:Onze servers ondergaan op dit moment een technisch probleem. Dit is waarschijnlijk tijdelijk en zal zo snel mogelijk verholpen worden. Probeer het opnieuw over enkele minuten.
Voor meer informatie kunt u terecht op het kanaal #wikipedia-nl op het FreeNode IRC-netwerk.
De Wikimedia Foundation is een organisatie zonder winstoogmerk die enkele van de meest populaire sites op Internet beheert, waaronder Wikipedia. We moeten continu nieuwe hardware bijkopen. Indien u wilt helpen, doe dan alstublieft een donatie.
Oh jij zoekt nooit iets op zeker op die sitequote:
Fok abonnementquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Doe het gewoon klote site![]()
![]()
![]()
En dan ook nog om geld schooien he
Het is altijd makkelijk even op wiki info te zoeken, daar dan weer een boek bij te zoeken zodat je wel een goeie bronvermelding hebtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh jij zoekt nooit iets op zeker op die site
Als ik ff snel iets wil opzoeken ga ik echt geen boek erbij zoeken gastquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:37 schreef Bolter het volgende:
[..]
Het is altijd makkelijk even op wiki info te zoeken, daar dan weer een boek bij te zoeken zodat je wel een goeie bronvermelding hebt.
Neequote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh jij zoekt nooit iets op zeker op die site
Wie heeft het hier over schoolquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:39 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Nee![]()
Opdracht voor school maak ik toch bijna nooit
Je zit op wikipedia voor de lol ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over school![]()
Ennuh, stoer joh![]()
jep.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:23 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon een paar ads toelaten. Alsof je onafhankelijkheid daardoor meteen in gevaar komt ofzo
http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Advertisementsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:23 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon een paar ads toelaten. Alsof je onafhankelijkheid daardoor meteen in gevaar komt ofzo
Nou liever niet zeg, ik erger me dood aan die dingenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:23 schreef Hephaistos. het volgende:
Je hebt ze in soorten en maten natuurlijk. Opt-out, opt-in. Het hoeft niet Fok!-stijl te zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou liever niet zeg, ik erger me dood aan die dingen
Ach, een boek kan ook geschreven zijn door iemand die er compleet naast zit. Maar om een of andere reden beschouwen de meeste mensen een boek als iets dat altijd gelijk heeft en zowat heilig is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:37 schreef Bolter het volgende:
[..]
Het is altijd makkelijk even op wiki info te zoeken, daar dan weer een boek bij te zoeken zodat je wel een goeie bronvermelding hebt.
Je bent toch niet aan het valsspelen in de AKQ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ik ff snel iets wil opzoeken ga ik echt geen boek erbij zoeken gast
Wie speelt er daar niet vals? Ik weet zeker, mochten we ooit het spel in real life doen dat 80% van de vragen niet beantwoordt worden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 04:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent toch niet aan het valsspelen in de AKQ?
De external links en footnotes zijn doorgaans handige verwijzingen van waaruit je weer verder kunt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:37 schreef Bolter het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |