Dude, er staat meer dan 160 miljard uur filmpjes op internet. Welk filmpje bedoel je...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef Sjibble het volgende:
Zojuist het filmpje gezien waar die kok in opleiding Ramsey afblaft.
Iedereen op FOK! kijkt GTST.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:56 schreef Penisbaard het volgende:
Programma's die uitgezonden worden op RTL
dat dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dude, er staat meer dan 160 miljard uur filmpjes op internet. Welk filmpje bedoel je...
eens. gezeik altijd als ie weer eens ontploft. als die mensen gewoon doen wat ze moeten doen is het een lief puppyquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef Kreator het volgende:
Je doet mee aan een programma. Je hebt de vorige 4 jaar ook gekeken. Dan weet je dat je de lul bent als je niet normaal antwoord geeft.
Ergo: Domme kneus.
Ramsay, altijd +10
Idd. Maar in het programma 'Hell's Kitchen' Season 6 (dacht ik), kun je gewoon verwachten dat ie zelden lief is. In Kitchen Nightmares issie vaak veel vriendelijker.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:09 schreef DarkElf het volgende:
eens. gezeik altijd als ie weer eens ontploft. als die mensen gewoon doen wat ze moeten doen is het een lief puppyipv een schreeuwlijk..
Maar dan hebben we het ook over J.Herrer, a true internet-heroquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:31 schreef J.Herrer het volgende:
Die gast is wel baas ja![]()
Ik snap alleen niet dat er nooit iemand is geweest die hem gewoon ff flink de huid terug vol scheld, ik had dat iig allang gedaan als ik dat geblaf van hem zat was
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Maar dan hebben we het ook over J.Herrer, a true internet-hero
Door wie laat jij je wel belachelijk maken dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik laat me echt niet belachelijk maken door een vent die mij voer hoort voor te schotelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |