Vroegâh waren die nog 29 cent.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:53 schreef Lamon het volgende:
33 cent voor Euroshop chocolade repen, en ze zijn echt lekker...het valt best mee.
haha ja idd, kreeg een tijdje terug in de stad ineens liga's in mn hand gedrukt,quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:52 schreef Bolter het volgende:
Ben je gewoon zelf gegroeid dat de marsen ineens kleiner lijken? Plus toch allemaal ongezonde zooi.
Of bij de slager:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:52 schreef Ascendancy het volgende:
Weeg jij ook altijd je kaas om te controleren of het gewicht wel klopt?
"WAT, ALWEER 2 CENT DUURDERquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Of bij de slager:
'Meneer mag het een paar gram meer zijn?'
'Nee, verdomme!!!! Als ik vraag om 156 gram kipfilet wil ik ook 156 gram kipfilet!'
Nope...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:52 schreef Bolter het volgende:
Ben je gewoon zelf gegroeid dat de marsen ineens kleiner lijken? Plus toch allemaal ongezonde zooi.
32, en ik hou me voornamelijk bezig met verbazing en ergeren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef Daniane het volgende:
Was jij niet 14/15 jaar?
Waar houd je je dan in godsnaam mee bezig![]()
Jouw handen zijn gewoon groter geworden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:48 schreef Yi-Long het volgende:
Goed, de 'repen' van Mars en Snickers zijn al tijdenlang veel kleiner dan ze zo'n 5-10 jaar geleden waren. Vroeger had je gewoon echt een lekker groot stuk Snicker in je hand, en tegenwoordig zijn ze een stuk kleiner,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
En niet te hakken, die droge bendequote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef MrDrako het volgende:
[..]
haha ja idd, kreeg een tijdje terug in de stad ineens liga's in mn hand gedrukt,
als klein mannetje vond ik die wel lekker, dus naja, eten maar he
open die verpakking, klein klote koekje dat het was
Waarom zou ik klagen over zaken waar er WEL vooruitgang is!?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef TNA het volgende:
En elektronica en vliegtickets zijn veel goedkoper geworden en onze welvaart is enorm gegroeid. Kortom, je klaagt over één onderdeel (je favoriete koekjes) en vergeet het hele beeld. Klacht ongegrond.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:56 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Jouw handen zijn gewoon groter geworden.Ik dacht dat het door 'links' kwam. En moslims natuurlijk. Linkse moslims.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat ertegenover staat compenseert alles. Daarom is je klacht ongegrond.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom zou ik klagen over zaken waar er WEL vooruitgang is!?
Neemt niet weg dat het belachelijk is dat er nu maar 6 koekjes zitten in een pak waar er eerst altijd gewoon 10 inzaten, terwijl de prijs ook nog eens hoger is geworden.
...en dan heb ik het nog niet eens gehad over de prijzen tegenwoordig voor het vlees(!)
Wanneer ik in de supermarkt sta om te kijken welk pak koek of welke zak snoep ik wel kopen, kan het me heel even aan me reet roesten dat ik diezelfde avond voor 500 euro naar New York kan vliegen als ik dat zou willen...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Wat ertegenover staat compenseert alles. Daarom is je klacht ongegrond.
Die supermarktoorlog wordt steeds heviger!?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:06 schreef stroopdoosch het volgende:
Tijd voor een grote zuivering hier in Nederland
Dan vergis ik me. Maar ik dacht dat je [username vergeten] was. Die had ook zo'n soort UI. Vandaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nope...
De laatste 15/20 jaar ben ik nauwelijks meer gegroeid.
[..]
32, en ik hou me voornamelijk bezig met verbazing en ergeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |