ach beetje lichaamsbeweging is niet slecht voor mij hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is misschien wel zo handig ja, stel dat ik niet thuis ben, loop je daar beetje voor niks, ook zonde van de tijd.
Je bent een golddigger geworden?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik neuk alleen maar aantrekkelijke mannen, of mannen die aantrekkelijk worden omdat ze zo grappig en onderhoudend zijn.
Dus nee.
Ja, zo kan je 'onderhoudend' ook opvattenquote:
in dat geval, loop je elke avond toch ff langs.. Tis te doen vanaf je werkplek tot aan de RR stukje verder op.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach beetje lichaamsbeweging is niet slecht voor mij hoor
Hee! niet mijn woorden he!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, zo kan je 'onderhoudend' ook opvatten.
dat is wel erg vaak.....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
in dat geval, loop je elke avond toch ff langs.. Tis te doen vanaf je werkplek tot aan de RR stukje verder op.
Ik begrijp dat het voor jou een onbekende term is, maar onderhoudend betekent in deze toch echt dat iemand communicatief vaardig is en wat te melden heeft.quote:Je bent een golddigger geworden?
Tja, aantrekkelijk en grappig ben ik niet he.
Je bent een vrouw dus ik vergeef het je maar dat kan je toch ook meteen zeggen dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het voor jou een onbekende term is, maar onderhoudend betekent in deze toch echt dat iemand communicatief vaardig is en wat te melden heeft.
Snap je t nu?
Ik zei het toch ook meteen?quote:Je bent een vrouw dus ik vergeef het je maar dat kan je toch ook meteen zeggen dan?
Je bent gewoon vervelend S95Sedan, hoe vaak moet je nog keihard afgewezen worden om te weten dat je nog lastiger bent dan een teek tussen je schouderbladen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent een vrouw dus ik vergeef het je maar dat kan je toch ook meteen zeggen dan?
pepers zijn goed!.... ik moet binnenkort ook weer nieuwe hebben idd!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is wel erg vaak.....
of je moet voor me gaan koken
ik heb trouwens weer een megavoorraad pepers in mn vriezer...ben langs de aziatische super in den haag geweestlekkerrrrrrrr
Bedoelde dat tweede, andere kan je op meerdere manieren opvatten, vandaarquote:
Waar de fuck bemoei jij je nou weer mee? Ga fietsen ofzo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent gewoon vervelend S95Sedan, hoe vaak moet je nog keihard afgewezen worden om te weten dat je nog lastiger bent dan een teek tussen je schouderbladen?
Ach, jou negeert ze tenminste niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent een vrouw dus ik vergeef het je maar dat kan je toch ook meteen zeggen dan?
Ik weet precies wat je bent: vervelend!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bedoelde dat tweede, andere kan je op meerdere manieren opvatten, vandaar
[..]
Waar de fuck bemoei jij je nou weer mee? Ga fietsen ofzo.
*sigh* mensen die denken dat ik serieus ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |