zeg Player ze is 16/17 hequote:
Wel in je blote reet he?quote:
Vanaf 17 mag het volgens de wet.quote:
Ik geloof dat rival zich wel wil opofferenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:38 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Iemand zei het net![]()
Maar wie komt mij daar vergezellen dan
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:39 schreef Northside het volgende:
20 geile tieners in een stomende blokhut?
Singles meet?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:39 schreef Northside het volgende:
20 geile tieners in een stomende blokhut?
Singles meet?
Ben ik toch, speciaal deze TT voor jou!quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik geloof dat rival zich wel wil opofferen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ben ik toch, speciaal deze TT voor jou!
Niet iedereen doet lelijk tegen je , toch?quote:
nooit van verkapte naamtopics gehoord?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:42 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
helemaal niet want m'n naam staat nergens hoor
Ja, andere valt een beetje stil..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:43 schreef Kluts het volgende:
We gaan dus toch met dit topic verder ofzo? Bloedirritant dit.
Carequote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:43 schreef Kluts het volgende:
We gaan dus toch met dit topic verder ofzo? Bloedirritant dit.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:42 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
helemaal niet want m'n naam staat nergens hoor
hier verwijst de TT naarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
20 geile tieners en Deniseeee in een stomende blokhut![]()
5 minutenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Niet iedereen doet lelijk tegen je , toch?
Maar wat moet een blonde meid van 17 in singles? Je gaat de kroeg in en 5 minuten later heb je vast wel een gozer van 20 aan de haak geslagen.
Of ben je zo,n type die op oudere mannen valt?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef Kluts het volgende:
Welke heerlijke mannen komen er eigenlijk naar de meet?
Ow je wil dit keer een wat grotere uitdaging ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:44 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
5 minutennog nooit zo langer over gedaan
Natuurlijk, dit is singles. Een hint naar ook maar iets sexueels wint altijdquote:
Ik trouwens, maar weet niet of je mij een heerlijke man vindquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef Kluts het volgende:
geen idee... heb deze aangemeld als dubbel, maar ik denk dat de modjes het te druk hebben in de blokhutquote:
Oudere mannenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:44 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Truequote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk, dit is singles. Een hint naar ook maar iets sexueels wint altijd
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
geen idee... heb deze aangemeld als dubbel, maar ik denk dat de modjes het te druk hebben in de blokhut
we zien het vanzelf als we hier dichtgezet wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
geen idee... heb deze aangemeld als dubbel, maar ik denk dat de modjes het te druk hebben in de blokhut
staat ook altijd garant voor nieuwe singles , helaas wel vaak mannenlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk, dit is singles. Een hint naar ook maar iets sexueels wint altijd
Ik vind kikkers liefquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
we zien het vanzelf als we hier dichtgezet wordendan gaan we naar jouw topic kwaak
nog paar jaaar wachten dusquote:
gek hèquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
staat ook altijd garant voor nieuwe singles , helaas wel vaak mannenlijk
wel opvallend. op dezelfde tijd aangemaakt, en deze zit heeft al ruim 2 x zoveel viewsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
we zien het vanzelf als we hier dichtgezet wordendan gaan we naar jouw topic kwaak
Meetsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef Kluts het volgende:
sex verkoopt altijd beter!...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
gek hè
[..]
wel opvallend. op dezelfde tijd aangemaakt, en deze zit heeft al ruim 2 x zoveel views
quote:
Je bent dus niet bepaald kieskeurig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:44 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Dat gaat mij dan weer een stap te ver, maar waar ik eerst op mannen van ongeveer mijn leeftijd viel, val ik nu meer op mannen die een jaar of 5 ouder zijn.quote:Oudere mannen van een jaartje of 44
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |