maar dan lekker en niet kalendquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat het Wesley Sneijders is.
quote:
Nee, les 1 was: Un hombre, una mujer, un nino, una nina.quote:
Wat heb je spillepootjes!quote:
Best okee.quote:
to match my kippeborstquote:
Niet heel veel meer, maar afgelopen weekend nog wel watquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Best okee.
Heb je al lekker gefotografeerd?
dat is toch die kerel die heel erg vloekt? Ik zag laatst een filmpje van dat stel dat ze 2girls1cup aan het kijken waren. Tering, wat kan die man vloeken.quote:
slaapkamer heeft ze voor de helft. Gang en living w.aren wel klaarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja Stroek...voelt dat nou fijner...jarig zijn met plinten?
Oh ja, Oz, huh? Doe de groeten aan "mijn" tourguide als je hem zietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Niet heel veel meer, maar afgelopen weekend nog wel wat![]()
Komende weken meer dan tijd genoeg voor
thanksquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:24 schreef wonderer het volgende:
Stroekje, gefeliciteerd met je verjaardag!
uhu, ozzie. Waar kan ik hem ongeveer tegenkomen, dan zal ik dat doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, Oz, huh? Doe de groeten aan "mijn" tourguide als je hem ziet
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat is toch die kerel die heel erg vloekt? Ik zag laatst een filmpje van dat stel dat ze 2girls1cup aan het kijken waren. Tering, wat kan die man vloeken.
Volgen er nog veel onderzoeken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:32 schreef Baltar het volgende:![]()
Weer moe zijn van het wachten in het ziekenhuis vandaag
Gevonden *kijk*quote:
Melbourne geloof ik, ik weet het niet eens.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:36 schreef Baltar het volgende:
[..]
uhu, ozzie. Waar kan ik hem ongeveer tegenkomen, dan zal ik dat doen
geeft baltar een knuffel en glas chardonnayquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:32 schreef Baltar het volgende:![]()
mag ik dan de fles hebben?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geeft baltar een knuffel en glas chardonnay
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:32 schreef Baltar het volgende:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |