Nounou, je pakt het wel groots aanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanaaf collega's morgenavond vrienden en zondagmiddag family bbq
wat grappig, ik schrijf dat met een S op het eind. Ken je nagaan dat je het in andere regionen anders schrijft.quote:
Ja duh! Iedere taal heeft zo z'n dialect hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat grappig, ik schrijf dat met een S op het eind. Ken je nagaan dat je het in andere regionen anders schrijft.
ja nee dat weet ik wel, maar dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja duh! Iedere taal heeft zo z'n dialect he
yea ik werk altijd tot 7 man, maar begin om 10 uur pas.. 1 of 2 uur weg in de middag ligt eraan hoevel werk er ligt de zaak zelf gaat pas 20.00 dicht. el corte ingles om 22 uur pas.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus, tot 19.00 uur? Ben je laat begonnen?
niet emborrachado worden.Anders krijg je zo'n naam op kantoor.
![]()
heb je leuke collega's? Lees:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat grappig, ik schrijf dat met een S op het eind. Ken je nagaan dat je het in andere regionen anders schrijft.
* Roept iets voorspelbaarsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
ja paar jongens van de vloer zijn echt heeeeeeeel lekker ...en gay...claro
dank je welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij had ik het nog niet gedaan dus feli stroek
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:01 schreef Eustace. het volgende:
Zouden er veel mensen naar de film 'The Proposal' gaan?
El Corte Ingles was ik vanmiddag nog even.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea ik werk altijd tot 7 man, maar begin om 10 uur pas.. 1 of 2 uur weg in de middag ligt eraan hoevel werk er ligt de zaak zelf gaat pas 20.00 dicht. el corte ingles om 22 uur pas.
ja paar jongens van de vloer zijn echt heeeeeeeel lekker ...en gay...claro
ja, 2 politie jongens zijn dood, 27 & 28 jaar nog maarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:07 schreef mike_hunt het volgende:
Tis ook overal hetzelfde liedje
De veiligheidsdiensten in Spanje zijn vandaag in de hoogste staat van paraatheid, op de dag dat de Baskische terreurbeweging ETA vijftig jaar bestaat. Spanje werd in de afgelopen 48 uur opgeschrikt door twee bomaanslagen, waar de ETA vermoedelijk achter zit.
ik kijk altijd meteen hoe ze eruit zien. En als ze heel hot zijn dan vind ik het echt zonde.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja, 2 politie jongens zijn dood, 27 & 28 jaar nog maar
yea onze K-mart jeje love that place er is niets wat je er níet kopen kanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
El Corte Ingles was ik vanmiddag nog even.![]()
Ik merk toch wel dat ik soms naar woorden moet zoeken als ik spaans spreek. ja, ik spreek het haast nooit. Maar hoe langer ik hier zit hoe meer er weer terugkomt.![]()
lekker en gay? Dat gaat nog leuk worden!Ben je out of je werk? En met out bedoel ik niet dat je teveel joints hebt gerookt.
wow... laat ik dat nou net ook hebben zitten doen whahaha... wat ergquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik kijk altijd meteen hoe ze eruit zien. En als ze heel hot zijn dan vind ik het echt zonde.Ik weet het,
dat is heel fout.
Aasgieren!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wow... laat ik dat nou net ook hebben zitten doen whahaha... wat erg
[ afbeelding ]
slachtoffer van dat busongeluk, ik weet erg
wil hem best opvangen
Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat het Wesley Sneijders is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wow... laat ik dat nou net ook hebben zitten doen whahaha... wat erg
[ afbeelding ]
slachtoffer van dat busongeluk, ik weet erg
wil hem best opvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |