Kan je beter een kutfilm uitzoeken waar geen hond zit, kan je veel meer doen dan zoenen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:09 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Mag nog niet. En morgen komt er hier sowieso hele dag een of andere wilde vent voor 't internet.![]()
En we gaan naar MustSee, een enorm uitgestorven bios waar het normaal is dat je met 2 anderen in de zaal zit.
Been there, done that. Maar daarvoor hebben we nu de invalidenwc, een gigantisch hok dat helemaal op slot kan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kan je beter een kutfilm uitzoeken waar geen hond zit, kan je veel meer doen dan zoenen.
Een gigantisch hok? je gaat daar toch niet op de grond liggen of picknicken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:20 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Been there, done that. Maar daarvoor hebben we nu de invalidenwc, een gigantisch hok dat helemaal op slot kan.
Grond liggen? We zijn nog niet all the way gegaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Een gigantisch hok? je gaat daar toch niet op de grond liggen of picknicken?
Wat ben je toch weer romantisch.![]()
maar wel innovatief.
sneakyquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:25 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Grond liggen? We zijn nog niet all the way gegaan.En tja, je moet toch wat. Hij's al wel eens stiekem bij me thuis geweest toen me ouders naar concert waren.
voor mij welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sex op de wc is nou niet echt nieuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
jeje dickhead al uren ja!quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje dickhead al uren ja!jij lekker geslapen dan?
dank je wel!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:09 schreef Baltar het volgende:
In de glorijaaaaaaaaaaaaaa in de glorijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa voor Stroekie
scout's honour! Nog nooit op een wc lopen batsen. echt niet.quote:
Krijg je vanavond mensen over de vloer?quote:
volgens mij was nuno expert op het vreemde plekken sex gebeurenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
scout's honour! Nog nooit op een wc lopen batsen. echt niet.![]()
Ik hoef nou niet zo nodig op de meest rare plekken te lopen krikken.
Als ik dat zo hier lees in andere topics. Pashokjes, parkeergarages etc..
hehe ja ik weet het, vriend in valencia zat ook al te klagen dat ie z'n bed uit kon zwemmen zo heetquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee hoor ik was al rond 11 uur op. Twas fucking heet vanochtend.
jij klaar met trabajar?
Tis vrijdag dus borreldag. Ga je met je collega's op vrijdags borrelen?
vanaaf collega's morgenavond vrienden en zondagmiddag family bbqquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Krijg je vanavond mensen over de vloer?![]()
als je makkelijk wilt, jat je gewoon het recept wat Vlarp gisteren had gemaakt.
1. ”feliz cumpleańo!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanaaf collega's morgenavond vrienden en zondagmiddag family bbq
Jezus, tot 19.00 uur? Ben je laat begonnen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe ja ik weet het, vriend in valencia zat ook al te klagen dat ie z'n bed uit kon zwemmen zo heet
nog niet klaar moet tot 19.00 maar daarna gaan we idd met hele groep op een zuipen zetten, shopmanager inclusief wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |