Moet ik soms willekeurige mensen noemen uit mijn buurt ofzo? En als ik Giel Beelen zeg dan komt die ook weer op tv aangezien hij toch radio dj is. Zelfde geldt ook voor Gerard Ekdom.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Het valt mij, en wellicht jezelf ook, op dat dit vrijwel allemaal op televisie voorbij komt, ik raadt dus aan om eens verder te zappen óf de tv uit te zetten, die optie is namelijk nog steeds aanwezig.
Ik heb ook een grondige hekel aan het figuur wat hier 6 huizen verderop woont. Misschien nog wel een grotere hekel dan aan de heer Opstelten, maar die hier noemen heeft niet bijzonder veel nut, denk je wel?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Het valt mij, en wellicht jezelf ook, op dat dit vrijwel allemaal op televisie voorbij komt, ik raadt dus aan om eens verder te zappen óf de tv uit te zetten, die optie is namelijk nog steeds aanwezig.
Dezequote:
En dezequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:07 schreef budvar het volgende:
[..]
En zn teefje natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op enkele uitzonderingen na al die holtorren die zichzelf tot BN'ers worden hebben genoemd.
sowiesoquote:
Hebben ze dat zelf gedaan? Vraag me af of ze dat ook gillen als ze achter de schermen keihard in elkaars aars kruipen zodat ze in elkaars programmaatje mogen komen.quote:
Wellicht is het een aangepraat ego, maar stuk voor stuk vinden ze zichzelf vele malen interessanter dan dat ze daadwerkelijk zijn. Normale mensen hadden iets gezegd in de trant van 'oprotten en wel nu' als allerhande rioolprogramma's zoveel aandacht aan hen zouden besteden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hebben ze dat zelf gedaan? Vraag me af of ze dat ook gillen als ze achter de schermen keihard in elkaars aars kruipen zodat ze in elkaars programmaatje mogen komen.
pierre wind?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:48 schreef snakelady het volgende:
Geert Wilders met stip bovenaan.
Daarna Patty Brard en Pierre Wind vind ik ook verschrikkelijk.
Een kok die nogal moeite heeft met het begrip personal spacequote:
nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een kok die nogal moeite heeft met het begrip personal space
Rond 0:45, die kale.quote:
Geil stukje vanaf 1.53quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |