De mooiste momenten van de avond vaak..... Je staat los te gaan, een plaat bouwt op, je verwachting staat ingeschaald, en de dj klapt er gewoon OVERHEEN met zn kicks....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:21 schreef de_huig het volgende:
[..]
hahah bij dat filmpje op 0:41 hoor je zon gast: "ooooh ohohoh!!"
heel herkenbaar; zo'n gelukzalig moment als je na een paar kicks beseft hoe hard het eigenlijk gaat
je vergat ietsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
De mooiste momenten van de avond vaak..... Je staat los te gaan, een plaat bouwt op, je verwachting staat ingeschaald, en de dj klapt er gewoon OVERHEEN met zn kicks....Oh no he didnt?
He did
![]()
Voor dat moment sta je heel even verbaasd te luisteren hoe hard het eigenlijk gaat...........
........
..........
je kijkt je maten aan en schreeuwt WHOOOAAAA met een grote grijns en een twinkeling in je ogen
En rammssjjj weer gas dr op
How could I? Uiteraard hoort dat er ook bij.. onderdeel van het totaalplaatje.. En die Grijns... Oh die gelukzalige Grijns terwijl je de zool onder je schoenen vandaan stampt.. wetende dat je maten exact hetzelfde doen..quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
De mooiste momenten van de avond vaak..... Je staat los te gaan, een plaat bouwt op, je verwachting staat ingeschaald, en de dj klapt er gewoon OVERHEEN met zn kicks....Oh no he didnt?
He did
![]()
Voor dat moment sta je heel even verbaasd te luisteren hoe hard het eigenlijk gaat...........
........
..........
En rammssjjj weer gas dr op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Boy_Snakeye op 01-08-2009 10:34:56 ]Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
30quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vandaag komt mijn stampmaatje (vrouw) langs. Lekker chillen dadelijk bij de plassen in de zon. Zij is 30 maar is mijn grote voorbeeld en heldin. Zij drinkt en gebruikt nooit tijdens feestjes, maar haalt het einde met gemak. Op IQ met haar staan stampen op het eind (ik was ook de BOB) ze motiveert me altijd om gewoon het laatste tandje net harder te gaan.
Jammer dat er vanavond zo weinig goeie feestjes zijn om ff langs te droppen. Laatste was toch alweer een maand geleden en was ook niet 1 van de beste avonden....
Ach ja... K sta toch nooit zo intensief naar de Dj's te kijken als ik losga... Voor mijn part scratcht ie met zn leuter.. (wat n maat van me tijdens n gig ook echt gedaan schijnt te hebben, dat terzijde)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En ja hoor, daar is tie weer, ons "Scantrekje."
Gewoon de eerste 30 seconde al hoevaak hij aan de knopjes zit, wel lekkere plaat trouwens
Die plaat is echt fucking de shitquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En ja hoor, daar is tie weer, ons "Scantrekje."
Gewoon de eerste 30 seconde al hoevaak hij aan de knopjes zit, wel lekkere plaat trouwens
dat ziet Boy dan natuurlijk wel weerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Check trouwens op 4:50. Valt bijna ff een Dubbel D cup uit iemands truitje
in 1 woord: heerlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:03 schreef Silaz het volgende:
Ik zie dat Stanley weer een acc heeft op youtube![]()
die kick.. wtff![]()
![]()
beide top-nummersquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zijn dè momenten
hier nog 'n keertje maar dan full... @ 3:40
ik ben ineens verliefd op de muziek van deze aftermoviequote:
Die plaat is fuckin hard jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die plaat is echt fucking de shit!
die melodie kun gewoon elke zomer horen en dan gaat hij nog niet vervelenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:26 schreef Koepert het volgende:
En elke keer krijg ik hier nog n grijns van op mn bek![]()
x2. Die mid is geweldigquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:10 schreef Sethje het volgende:
doe mij single sound maar ipv phantom beat....
take this take that tataatataatata
quote:x2 3 4. Die mid is geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |