Heheh, ik heb niet doelgericht gezocht. gewoon gesorteerd op meeste seeders, en de eerste drie pagina's binnengehaald.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:49 schreef TNA het volgende:
Je zou moeten worden opgepakt voor je slechte smaak.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:50 schreef Atreidez het volgende:
Alsof TPB de enige is die torrentjes aan biedtNiks mis verder hoor, met torrents..
Daar staan dan de 1e 2 seizoenen en de overige episodes ook van aan, maar die zijn nog niet klaar. Nog 33 actieve downloadsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:53 schreef DaFan het volgende:
Meer dan de helft kan je wegflikkeren omdat het Season 3 episode 6 en 7 zijn van een of andere kutserie die je toch niet hebt gevolgd
je was de TS voor en heb gisteren tijdens de rechtzaak je schijven al volgepompt??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Heheh, goed bezig!, ik wou je graag steunen, ware het niet dat ik geen vrije ruimte meer heb
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef MuRKie het volgende:
Hannah Montana the Movie
Lesbian Vampire Killers
Je vergeet die flitspalen-dude.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef LinkseVriend het volgende:
Ik ben eigenlijk nu wel benieuwd wie het meeste gehaat wordt in Nederland
1 Gordon
2 Tim Kuik
3 Geert Wilders
4 Albert Verlinden
5 Moeilijke keuze
Klacht1: So you think u can dance downloaden...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:48 schreef superworm het volgende:
Gisteren bereikte me het bericht dat The Pirate Bay binnen tien dagen offline gehaald moet worden in Nederland. TS zag dit als sein, zoveel mogelijk TPB-troep te downloaden VOOR HET TE LAAT IS! Gisteravond rond een uurtje of zes ruim 100 torrents aangezet. Kleine greep uit de Nederlandse ochtenddownloads:
[ afbeelding ]
Suck on that, Kuik. Nog acht dagen en al 32 GB gedownload - 70 torrents klaar van de 100, gaat best lekker. Klacht: Tim Kuik die TPB onbereikbaar wil maken![]()
Subklacht: 32 GB aan meuk, kudtprogramma's en B-films moeten kijken
Bonusklacht: moet de muziektorrents nog gaan aanzetten
Verwachte reacties: TorrentsUsenet ftw
Tim Kuik
Die doet het nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:01 schreef DrD00m het volgende:
TS wordt de volgende die aangeklaagd gaat worden![]()
Software mag officieel niet download worden, en ik zie toevallig GTA IV in je lijstje staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |